آتش سوزی ساختمان هلال احمر کرمان عمدی نیست

به گزارش وبلاگ یاسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اعلام وقوع آتش سوزی ساختمان اداری این جمعیت گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت.

آتش سوزی ساختمان هلال احمر کرمان عمدی نیست

رضا فلاح گفت: در اثر کار تاسیساتی و اتصال سیم برق قسمتی از سالن اجتماعات اداری ساختمان جمعیت هلال احمر استان دچار حریق شد.

او اضافه نمود: خوشبختانه در لحظات اولیه این حادثه با یاری نیروی های آتش نشانی این آتش مهار شد.

فلاح با اشاره به اینکه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است، اظهار کرد: این حادثه در قسمت ساختمان اداری جمعیت هلال احمر اتفاق افتاده است و انبار های امدادی این جمعیت در این مکان وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان توضیح داد: تمامی کارکنان اداری این جمعیت در صحت و سلامت کامل از فردا 20 مهرماه جاری در محل کار خود حضور خواهند یافت.

جانشین مدیر عامل آتش نشانی کرمان گفت: ساعت 11 و10 دقیقه ظهر امروز طی تماسی مبنی بر آتش گرفتن ساختمان جمعیت هلال احمر، نیرو های آتش نشان بدون فوت وقت در محل حضور یافتند.

فکری پور اضافه نمود: به منظوراتفاء حریق در این ساختمان 8 خودوری امداد و اطفای حریق با 40 نیروی آتش نشان به این حادثه اعزام شده اند.

وی اضافه نمود: خسارت های زیادی به ساختمان جمعیت هلال احمر کرمان وارد شده است.

فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هم بیان داشت: حریق از ساختمان و سالن اجتماعات شروع شده و به دلیل نمای چوب و وجود صندلی ها حریق گسترده شده است.

فرماندار کرمان هم که در محل حاضر شد و از نزدیک در جریان حادثه نهاده شد دلیل اولیه این حادثه را اتصال سیم های برق حین جوشکاری در این ساختمان عنوان نمود.

بابایی توضیح داد: به دلیل حجم بالای خسارات احتمال جایگزینی ساختمان وجود دارد و با توجه به خسارات وارده ساختمان بلااستفاده خواهد بود.

وبلاگ یاسی کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آتش سوزی ساختمان هلال احمر کرمان عمدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی ساختمان هلال احمر کرمان عمدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید