احتمال لغو ملاقات پدیده ، آلومینیوم، عقیلی: تعداد بازیکنان ما به حد نصاب نمی رسد

به گزارش وبلاگ یاسی، مربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت از بازیکنان به ثبت رسیده این تیم 9 بازیکن دچار مشکل هستند و این تیم برای ملاقات با آلومینیوم به حدنصاب نمی رسد.

احتمال لغو ملاقات پدیده ، آلومینیوم، عقیلی: تعداد بازیکنان ما به حد نصاب نمی رسد

به گزارش خبرنگار وبلاگ یاسی از مشهد، هادی عقیلی مربی تیم فوتبال پدیده خراسان در نشست خبری پیش از ملاقات با آلومینیوم اراک گفت: متأسفانه پنجره نقل وانتقالاتی ما سه روز پیش بسته شد و هیچکدام از بازیکنان تازه ما پیروز به ثبت قراردادشان نشدند.

وی اضافه نمود: قرارداد 15 بازیکن را توانستیم ثبت کنیم و 9 بازیکن از همین تعداد را هم به علت مسائل خدمت سربازی و ایفمارک نمی توانیم در اختیار داشته باشیم و برای مسابقه فردا تا این لحظه به حدنصاب نخواهیم رسید.

مربی تیم پدیده خراسان گفت: تا حدودی در جریان مسائل باشگاه بودم، اما تا جایی که توان داشته باشیم در خدمت این تیم خواهیم بود و مسائل مدیریتی و اداری از حیطه اختیارات ما خارج است. مسائل تیم ما روشن است و نیازی به گفتن ما ندارد.

عقیلی ادامه داد: قرارداد مهاجری تا این لحظه ثبت نشده و در فصل تازه باشگاه هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است. در حال حاضر اسمی 11 بازیکن داریم، اما سه نفرشان دروازه بان هستند.

وی در انتها گفت: اگر تیم کاملی در اختیار داشتیم، می توانستیم آبروداری کنیم، اما وقتی شرایط فراهم نیست، نمی گردد قولی داد که فراتر از توان است.

به گزارش وبلاگ یاسی، با توجه به توضیحات مربی تیم فوتبال پدیده مبنی بر به حدنصاب نرسیدن این تیم برای ملاقات با آلومینیوم، به نظر می رسد احتمال لغو نخستین ملاقات لیگ بیست ویکم بسیار بالاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال لغو ملاقات پدیده ، آلومینیوم، عقیلی: تعداد بازیکنان ما به حد نصاب نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو ملاقات پدیده ، آلومینیوم، عقیلی: تعداد بازیکنان ما به حد نصاب نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید