برگزاری تور های آشناسازی همزیستی گردشگری با کرونا

به گزارش وبلاگ یاسی، مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری تور های آشناسازی در دوران همزیستی گردشگری با کرونا اطلاع داد.

برگزاری تور های آشناسازی همزیستی گردشگری با کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ یاسی، محمد قاسمی درباره برگزاری تور های آشناسازی گامی در دوران همزیستی جهانگردی با کرونا اظهارداشت: در راستای اجرای صحبت های وزیر میراث فرهنگی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق بخشی به کسب و کار های مرتبط با صنعت جهانگردی و اشتغال مربوطه از سوی دیگر، معاونت جهانگردی در قالب طرح ضربتی تحریک و مدیریت تقاضای سفر های داخلی در دوران کرونا را در نظر گرفت.

وی اضافه نمود: بر همین اساس وزارت میراث فرهنگی تور آشنا سازی فعالان عرصه فضای مجازی جهانگردی، اصحاب رسانه، تور گرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیرگذار و گروه های مرجع کشور جهت معرفی و شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های جهانگرد استان ها را با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داد.

به گفته مدیرکل بازاریابی هم اکنون تور های آشناسازی استان های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در دست برنامه ریزی و اجرا است که بعضی از آن ها به کار خود خاتمه داده اند.

قاسمی بیان داشت:با در دست اقدام قرار دریافت برگزاری تور های آشناسازی داخلی برای استان های کشور، ضمن کوشش برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا، ظرفیت های جهانگردی هر استان به منظور مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری تور های آشناسازی همزیستی گردشگری با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور های آشناسازی همزیستی گردشگری با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید