تباس: نحوه جدایی مسی از بارسلونا شایسته او نبود

به گزارش وبلاگ یاسی، رئیس سازمان لالیگای اسپانیا هم تحت تأثیر نحوه جدایی لیونل مسی از بارسلونا قرار گرفته است.

تباس: نحوه جدایی مسی از بارسلونا شایسته او نبود

به گزارش وبلاگ یاسی، لیونل مسی اخیراً پس از 21 سال حضور در باشگاه بارسلونا و کسب افتخارات تیمی و انفرادی متعدد به علت ناتوانی این باشگاه در تمدید قراردادش به خاطر قوانین وضع شده به وسیله لالیگا (سقف دستمزدها) از جمع کاتالان ها جدا شد و با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به پاری سن ژرمن پیوست. این نحوه جدایی این فوق ستاره آرژانتینی حتی رئیس سازمان لالیگای اسپانیا را هم تحت تأثیر قرار داده است.

خاویر تباس درباره جدایی برنده پنج توپ طلا از بارسلونا به روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا گفت: همچون رفتن کریستیانو رونالدو، پپ گواردیولا یا ژوزه مورینیو می دانستیم که روزی این اتفاق (جدایی لیونل از بارسا) هم خواهد افتاد. این شانس عظیم را داشتیم که دو نفر از برترین فوتبالیست های دنیا را در دو تیم برتر دنیا داشته باشیم و ما در لالیگا توانستیم از این مزیت استفاده کنیم و خود را در خط اول لیگ های دنیا قرار دهیم.

وی اضافه نمود: شاید رفتن مسی کمی دردناک تر بود، چون شخصاً او را برترین بازیکن تاریخ می دانم و او شایسته اش نبود که اینطور جدا گردد، نه تنها از بارسا بلکه از لالیگا. من شخصاً با خوان لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) به صورت تلفنی و با هیئت مدیره باشگاه بارسلونا درباره مسی صحبت کردم. اگر علت جدایی لئو از بارسلونا بحث مالی بود، راهکار ها برای تمدید قرارداد او پیدا شده بود. اگر جدایی او به دلایل دیگر بوده است، دیگر نمی توانم آن را ارزیابی کنم.

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا در سرانجام اعلام نمود: فکر می کنم فصل آینده، با اعدادی که بارسا منتشر می نماید، خواهیم دید که آیا مسی واقعاً می توانست در بارسلونا بماند یا نه. اگرچه من به تصمیم باشگاه احترام می گذارم، اما آنها باید همه چیز را همانطور که هست بگویند. جدایی مسی از بارسلونا تصمیمی مالی نبود. این را قطعی می دانم.

لیونل مسی 34 ساله در 778 بازی 672 گل برای بارسلونا به ثمر رساند و به این تیم برای کسب 34 جام مختلف یاری کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تباس: نحوه جدایی مسی از بارسلونا شایسته او نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تباس: نحوه جدایی مسی از بارسلونا شایسته او نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید