تعداد تیم های لیگ کشتی نشان دهنده آمادگی مدعیان است

به گزارش وبلاگ یاسی، ملک محمد بویری سرمربی تیم سیناصنعت ایذه در گروه ج لیگ برتر کشتی فرنگی پس از صدرنشینی تیمش گفت: در این شرایط که هنوز کرونا از بین نرفته برگزاری رقابت های لیگ بسیار مشکل است ولی فدراسیون دست به کار بزرگی زده و لیگ را بسیار پر رنگ تر از سال گذشته برگزار کرد.

تعداد تیم های لیگ کشتی نشان دهنده آمادگی مدعیان است

وی ادامه داد: سال جاری قرار بود حداکثر 8 تیم در لیگ حضور داشته باشند اما با شرایط و استقبال تیم ها، 16 تیم شرکت کردند که نشان می دهد همه آماده این بودند که در لیگ حضور داشته باشند.

بویری در مورد خارج شدن مسابقات از حالت متمرکز گفت: خیلی خوب است در دور رفت در تهران بودیم و دور برگشت هم در ایذه خواهیم بود. مردم ایذه عاشق کشتی هستند امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا بتوانیم حداقل 100 نفر را به عنوان تماشاگر به سالن بیاوریم تا بتوانند از نزدیک کشتی را نگاه نمایند. امیدوارم سال بعد شرایط بسیار بهتر گردد، چون این موضوع می تواند برای باشگاه هم بسیار خوب باشد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه در مورد کیفیت مسابقات گفت: کمیت بهتر از کیفیت بود چون 16 تیم حضور داشتند اما کشتی گیران خوب بین چهار تیم تقسیم شده اند و مطمئناً در مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات و کیفیت آن بهتر خواهد شد.

بویری توضیح داد: سال جاری بیشتر از کشتی گیران باشگاهی که نزدیک به هفت سال قدمت دارد استفاده کردیم و کشتی گیران خودمان را که از خردسالان به این رده های سنی رسیده اند روانه لیگ کردیم تا بتوانند کشتی بگیرند و تجربه لیگ برتر را داشته باشند. در دور رفت هم کشتی گیران بسیار خوب کشتی گرفتند و امیدوارم در دور برگشت هم بتوانیم همچون دور رفت صدرنشین شویم.

وی در مورد برنامه تیم خود گفت: با همین کشتی گیران ادامه می دهیم. البته در مرحله نیمه نهایی می توانیم کشتی گیر به تیم اضافه کنیم تا تیم را تقویت کنیم و به صندلی دلخواه خود برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعداد تیم های لیگ کشتی نشان دهنده آمادگی مدعیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد تیم های لیگ کشتی نشان دهنده آمادگی مدعیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید