دست نوازش کمیته امداد بر سر 7 هزار و 200 دانش آموز زنجانی

به گزارش وبلاگ یاسی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به حمایت از 7 هزار و 200 دانش آموز نیازمند زنجانی اشاره کردوگفت:مراسم شور عاطفه ها در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمندتا15مهرماه ادامه دارد.

دست نوازش کمیته امداد بر سر 7 هزار و 200 دانش آموز زنجانی

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها مقرر شده که در هفته دوم مهرماه شور عاطفه ها با همکاری خیرین در مدارس استان برگزار گردد.

او با بیان اینکه جشن نیکوکاری در 850 مدرسه استان زنجان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مردم خیر کشورمان همیشه با یاری های نقدی و غیرنقدی خود و اعتمادی که به این نهاد مقدس دارند سبب شده اند که احتیاج های اولیه برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فراهم گردد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه شور عاطفه ها تا 15 مهرماه در استان ادامه دارد، گفت: بیش از 7 هزار و 200 دانش آموز احتیاجمند و مستعد از خدمات فکری، فرهنگی و تحصیلی تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

او اضافه کرد: مردم خیر علاوه بر مشارکت حضوری، می توانند به شکل غیرحضوری هم یاری های خود را در راستای حمایت دانش آموزان احتیاجمند انجام دهند؛ به همین دلیل می توانند با شماره گیری کد دستوری #8877*024* و یا واریز به شماره کارت 6037997950030420 یاری های نقدی خود را واریز نمایند و در این اقدام خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

وبلاگ یاسی زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دست نوازش کمیته امداد بر سر 7 هزار و 200 دانش آموز زنجانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست نوازش کمیته امداد بر سر 7 هزار و 200 دانش آموز زنجانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید