صدری: اکنون وقت صحبت کردن درباره تاخیر در پروازمان به عربستان نیست

به گزارش وبلاگ یاسی، سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید اکنون وقت صحبت کردن درباره علت تاخیر در پرواز تیم به عربستان نیست.

صدری: اکنون وقت صحبت کردن درباره تاخیر در پروازمان به عربستان نیست

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ یاسی، سید مجید صدری در تبادل نظر با اخبار ورزشی شبکه سه درباره سفر تیم پرسپولیس به عربستان برای برگزاری ملاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال گفت: اکنون از فرودگاه بازمی گردم. خوشبختانه با کمک همه دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت امور خارجه، دبیر این وزارت خانه و وزیر ورزش و جوانان به کمک خدا مجوز سفر صادر شد و بچه ها یا قدرت به عربستان رفتند تا افتخار دیگری را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی در خصوص علت تاخیر در پرواز تیم پرسپولیس عنوان نمود: اجازه بدهید فعلا تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. ان شاء الله پس از بردن الهلال و کسب قهرمانی درباره این مسائل صحبت می کنیم.

سرپرست پرسپولیس درخصوص اقدامات این باشگاه برای صدور ویزا اعضای تیم عنوان نمود: دوستان مان در فدراسیون به ما نامه زدند که ویزا در عربستان صادر می گردد. امیدواریم با هماهنگی هایی که فدراسیون فوتبال انجام داده دیگر مسئله ای نداشته باشیم ولی حفظ آرامش تیم و اینکه بچه ها با قدرت به کار خود ادامه بدهند برای ما مهم است. ان شاءالله با کادرفنی و تیم قوی خود بتوانیم افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

صدری توضیح داد: اکنون نمی خواهیم درباره تاخیر در سفر تیم به عربستان صحبت کنیم اما باید از طرفداران عزیز پرسپولیس به خاطر استرسی که به همه مردم وارد شد عذرخواهی کنم. سر فرصت در این مورد هم حرف می زنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدری: اکنون وقت صحبت کردن درباره تاخیر در پروازمان به عربستان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: اکنون وقت صحبت کردن درباره تاخیر در پروازمان به عربستان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید