فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد

به گزارش وبلاگ یاسی، دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران بیان داشت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 روز آدینه در پیست گود سیمان شیراز برگزار گردید که تیم استان فارس با اقتدار به مقام نخست کشور دست یافت.

فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد

احمدرضا افشاری اضافه نمود: این رقابت ها در 6 کلاس برگزار گردید که در کلاس های 1 تا 3 به ترتیب سعید کی لیان لاری، سعید مهرجو و علیرضا پورشهید از استان فارس به مقام نخست دست یافتند و در دو کلاس بعدی نیز پوریا حسین و حامد سلیمی از استان های تهران و البرز بر سکوی نخست ایستادند.

وی در ادامه بیان نمود: در این رقابت ها یک کلاس ویژه بانوان نیز برگزار گردید و خانم زاهده اسکندرلو از استان تهران به مقام نخست رسید و دو شرکت کننده از البرز و خراسان رضوی در رده های بعدی جای گرفتند.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در ادامه گفت: در کلاس های 1 تا 4 این مسابقات، احمد غلامی، پیمان همایونی، فرشید ابراهیمی و علی اکبر دبیری رانندگان استان فارسی به مقام دوم رسیدند.

افشاری در انتها با جمع بندی نتایج مسابقات بیان نمود: در مجموع 6 کلاس، تیم استان فارس با کسب 3 مقام نخست و 4 عنوان دومی در مجموع تیمی به مقام قهرمانی رسید و تیم های البرز و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش وبلاگ یاسی، راند نخست رقابت های آفرود قهرمانی کشور با شرکت بیش از 80 راننده از 14 استان در پیست گود سیمان شیراز برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید