مراسم اپل Unleashed؛ رونمایی از مک بوک های نو (پخش زنده تمام شد)

به گزارش وبلاگ یاسی، اپل که در رویداد California Streaming فقط روی معرفی آیفون 13 متمرکز شده بود، رونمایی از مک بوک های تازه خود را به رویداد مستقلی موکول کرد که قرار است دوشنبه 26 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار گردد. در رویداد Unleashed قرار است شاهد مک بوک پروهای تازه اپل باشیم که حالا قلب تپنده تازهی را با خود به همراه دارند. پوشش کامل و پخش زنده مراسم اپل برای معرفی مک بوک های تازه را همراه با لایوبلاگ فارسی می توانید در همین صفحه از خبرنگاران مگ دیدن کنید.

مراسم اپل Unleashed؛ رونمایی از مک بوک های نو (پخش زنده تمام شد)

پخش زنده مراسم Unleashed اپل برای معرفی مک بوک های نو را می توانید از ساعت 20:30 روز دوشنبه 26 مهر، همراه با وبلاگ نویسی زنده فارسی، در همین صفحه دیدن کنید.

مهم ترین ویژگی سخت افزاری مک بوک پروهای نو، که در ابعاد 14 و 16 اینچی معرفی می شوند بهره گیری از چیپست M1X است. طبق گزارش بلومبرگ، اپل دو مدل از این تراشه را آماده نموده که مهم ترین تفاوت آن ها به تعداد هسته های پردازنده گرافیکی برمی گردد. علاوه بر این، گویا کاربران می توانند از حداکثر 32 گیگابایت رم استفاده نمایند.

طبق شایعات منتشر شده، احتمالا باید انتظار باریک تر شدن حاشیه های نمایشگر را هم داشته باشیم. گفته می گردد این مدل ها از نمایشگر mini-LED و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند. بعلاوه اخیرا رندرهایی منتشر شده اند که وجود ناچ در نمایشگر مک بوک را به نمایش می گذارند.

اپل چند سالی است که به خاطر حذف برخی ویژگی های سخت افزاری از دیوایس های مک بوک، همواره در معرض نقدها قرار داشته. اما طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد که احتمالا در مراسم رونمایی از مک بوک های نو شاهد بازگشت پورت شارژ مگ سیف و بعلاوه پورت HDMI و درگاه کارت SD خواهیم بود که اگر اتفاق بیفتد، بسیاری از هواداران مک بوک راضی خواهند شد.

اما به غیر از مک بوک ها، اپل احتمالا در رویداد Unleashed بالاخره تاریخ عرضه نسخه نهایی macOS Monterey را هم اعلام کند. در حال حاضر این نسخه سیستم عامل در فاز بتا به سر می برد و طبیعتا با معرفی مک بوک های نو، هواداران انتظار دارند که هر چه سریع تر به نسخه نهایی و پایدار دسترسی پیدا نمایند. در پایان ممکن است ایرپادز 3 هم در این مراسم رونمایی گردد.

وبلاگ یاسی مگ مثل همواره، این رویداد را به طور زنده برای شما پوشش خواهد داد. با مراجعه به این مقاله در زمان برگزاری رویداد، می توانید ضمن دیدنی لایو استریم، لایو بلاگ ما با توضیحات فارسی را هم از مراسم دنبال کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "مراسم اپل Unleashed؛ رونمایی از مک بوک های نو (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم اپل Unleashed؛ رونمایی از مک بوک های نو (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید