هشدار؛ آب بعضی شهر های استان تهران قطع می گردد

به گزارش وبلاگ یاسی، شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که آب بعضی شهر های استان تهران به علت خارج شدن تصفیه خانه هفتم آب تهران از مدار قطع می گردد.

هشدار؛ آب بعضی شهر های استان تهران قطع می گردد

به گزارش باشگاه وبلاگ یاسی، بارش شدید و وقوع سیلاب موجب گل آلودگی و بالا رفتن کدورت آب سد ماملو شده و انتقال آب از این سد به تصفیه خانه هفتم آب تهران موقتا قطع شده است.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه ای اظهار داشت: از مدار خارج شدن تصفیه خانه هفتم آب تهران هم اکنون موجب افت فشار آب و تا دو ساعت آینده موجب قطع آب شرب شهر های پاکدشت، قرچک، خیرآباد، ورامین و فرن آباد خواهد شد.

احتمال تداوم فرایند گل آلودگی آب سد ماملو

شرکت آب و فاضلاب استان تهران البته تاکید نموده که تا به امروز هیچ یک از شهر های جنوب شرقی استان تهران دچار قطع آب نیستند و با استفاده از ظرفیت چاه های منطقه کوشش شده است که آب شرب برقرار باشد. البته با احتمال تداوم فرایند گل آلودگی آب سد ماملو، ممکن است در بعضی منطقه ها با افت فشار روبرو شویم.

تیم های عملیات ویژه شرکت آب و فاضلاب استان تهران همراه با تجهیزات ویژه و تانکر های آب رسانی آماده رسیدگی به حوادث احتمالی و آب رسانی سیار به این شهر ها خواهند بود. از شهفرایندان محترم تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب و پرهیز از انجام مصارف غیرضروری تا انتها بحران، در پایداری شبکه توزیع آب استان تهران مشارکت داشته باشند.

منبع: فرارو

به "هشدار؛ آب بعضی شهر های استان تهران قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار؛ آب بعضی شهر های استان تهران قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید