گزارش تمرین استقلال، حلقه اتحاد مجیدی و بازیکنان و گل زیبای قایدی

به گزارش وبلاگ یاسی، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار گردید که بازیکنان این تیم برای شکست پرسپولیس در دربی روز آدینه هم قسم شدند .

گزارش تمرین استقلال، حلقه اتحاد مجیدی و بازیکنان و گل زیبای قایدی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ یاسی، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:20 امروز (چهارشنبه) برای آماده سازی ملاقات مقابل پرسپولیس در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار گردید.

نکته اولی که در تمرین استقلال مشاهده شد، کیفیت نسبتاً خوب چمن محل تمرین بود که اعضای تیم از این مسئله ابراز رضایت می کردند. تیم استقلال پس از خاتمه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تمرینات خود را در این مجموعه برگزار می نماید. گفته می گردد قرار است چمن کمپ مرحوم حجازی نیز برای فصل آینده آماده گردد.

رشید مظاهری دروازه بان تیم استقلال با دمپایی در محل تمرین حضور یافت و زمانی که متوجه حضور عکاسان و وبلاگ یاسی شد از آنها درخواست کرد که از دمپایی او عکس و فیلم نگیرند.

وریا غفوری کاپیتان استقلال به وبلاگ یاسی و عکاسان خوش آمد گفت. او دقایقی پیش از آغاز تمرین با فرزاد مجیدی مدیر اجرایی استقلال صحبت کرد.

با وجود اینکه گفته شد تمرین بدون حضور وبلاگ یاسی برگزار می گردد، اما تعدادی از طرفداران در مجموعه انقلاب حضور داشتند و با بازیکنان و مربیان عکس گرفتند.

یکی از طرفداران با دیدن بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال گفت: در دربی منتظر پرش های شما هستیم.

پیش از آغاز رسمی تمرین، فرهاد مجیدی از بازیکنان خواست حلقه اتحاد تشکیل دهند، این در حالی بود که مهدی مهدی پور در حال مصاحبه وبلاگ یاسی بود و محمد نادری نیز دیر به جمع بازیکنان اضافه شد.

سرمربی استقلال از شاگردانش خواست که با اتحاد و هم قسم شدن تنها به پیروزی در دربی فکر نمایند.

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در محل تمرین حضور یافت تا به آنها در آستانه دربی پاداش بدهد.

زمانی که مجیدی در حال آمدن به سمت وبلاگ یاسی بود به شوخی گفت که چرا بازیکن ما را رها نمی کنید تا تمرین کند.

بازیکنان پس از چند دقیقه گرم کردن به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در یکی از بخش ها بازیکنان باید در موقعیت سانتر از کناره ها گلزنی می کردند. مهدی قایدی که با سیدحسین حسینی در حال کری خوانی بود گل قیچی برگردان زیبایی زد که مورد توجه عکاسان و وبلاگ یاسی نهاده شد.

پس از گذشت 30 دقیقه از تمرین، از وبلاگ یاسی خواسته شد محل تمرین را ترک نمایند.

در جریان تمرین باد شدیدی می وزید که کار را برای تمرین بازیکنان سخت نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش تمرین استقلال، حلقه اتحاد مجیدی و بازیکنان و گل زیبای قایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش تمرین استقلال، حلقه اتحاد مجیدی و بازیکنان و گل زیبای قایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید