40 استارت آپ با بیش از 100 محصول فناورانه در نمایشگاه ایران نانو 1401

به گزارش وبلاگ یاسی، برنامه نانواستارت آپ به همراه استارت آپ های پنج دوره اخیر خود در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو تحت عنوان ایران نانو 1401 شرکت خواهد نمود.

40 استارت آپ با بیش از 100 محصول فناورانه در نمایشگاه ایران نانو 1401

به گزارش وبلاگ یاسی و به نقل از پایگاه خبری فناوری نانوایران، برنامه نانواستارت آپ یکی از برنامه های ملی حمایت از توسعه فناوری در ستاد نانو است که از مرحله ایده از دانشجویان، فارغ التحصیلان و فناوران مستعد حمایت می نماید.

از ابتدای شکل گیری این برنامه در سال 1396 تا به امروز (پنج دوره)، بیش از 839 دانشجوی علاقه مند به کارآفرینی در نانواستارت آپ شرکت کردند، 151 هسته فناور شکل گرفته است و 62 محصول با حمایت های نانواستارت آپ توسعه داده شده است.

به منظور ارائه محصولات استارت آپ های فعال در نانواستارت آپ، نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای آنان در تاریخ 9 تا 12 مهرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ملل برگزار خواهد شد. این نمایشگاه موقعیت مناسبی را برای همکاری فناورانه میان استارت آپ ها و فعالان زیست بوم نوآوری کشور در راستا تجاری سازی محصولات فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید:

  • برگزاری تورهای فناوری در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو

از تمامی سرمایه گذاران، شتابدهنده ها، مسئولان، صاحبان صنایع و فعالان علاقه مند در زیست بوم نوآوری کشور دعوت به عمل می آید تا از ساعت 9 الی 17 از محل این نمایشگاه بازدید نمایند. شایان ذکر است در غرفه نانواستارت آپ، 40 استارت آپ بیش از 100 محصول فناورانه خود را در معرض نمایش مخاطبان قرار خواهند داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "40 استارت آپ با بیش از 100 محصول فناورانه در نمایشگاه ایران نانو 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 استارت آپ با بیش از 100 محصول فناورانه در نمایشگاه ایران نانو 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید