افزایش 16، 5درصدی اقامت در مراکز اقامتی آذربایجان غربی در سال 98

به گزارش وبلاگ یاسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: سال گذشته در مقایسه با سال 97 اقامت در مراکز اقامتی سطح استان 16/5 درصد افزایش داشته است.

افزایش 16، 5درصدی اقامت در مراکز اقامتی آذربایجان غربی در سال 98

به گزارش وبلاگ یاسی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، جلیل جباری گفت: در سال گذشته مجموع اقامت در مراکز اقامتی سطح استان برابر با یک میلیون و 397 هزار و 739 نفر بوده است.

او اضافه کرد: این آمار در سال 97 برابر با یک میلیون و 199 هزار و 439 نفر بوده که نشان دهنده افزایش آمار اقامت در سال 98 است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی ادامه داد: آماری که در ارتباط با مراکز اقامتی ارائه می گردد مربوط به هتل، مهمان پذیر، هتل آپارتمان، چادرها و کمپ های گردشگری، مراکز اسکان آموزش وپرورش و سایر دستگاه ها و واحدهای بوم گردی است.

او بابیان اینکه سال گذشته اقامت در هتل های سطح استان رشد قابل توجهی داشته است، مطرح کرد: در سال 98 اقامت در هتل های استان برابر با 483 هزار و 857 نفر بوده که در مقایسه با سال 97 در حدود 46/2 درصد افزایش داشته است.

جباری از افزایش 55درصدی اقامت در هتل آپارتمان ها و افزایش 61 درصدی اقامت در مهمان پذیرهای سطح استان اطلاع داد و اضافه کرد: به طورکلی در سال گذشته اقامت در مراکز اقامتی مانند هتل ها، مهمان پذیرها و هتل آپارتمان ها با استقبال خوبی از سوی مردم همراه بوده است.

منبع: میراث آریا

به "افزایش 16، 5درصدی اقامت در مراکز اقامتی آذربایجان غربی در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 16، 5درصدی اقامت در مراکز اقامتی آذربایجان غربی در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید