عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

به گزارش وبلاگ یاسی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اختصاص اعتبارات بیناد علوی کشور، عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده شتاب گرفته است.

عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

مجید صفاییبا بیان این که پروژه گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه های مهم جهش فراوری در استان است، اضافه کرد: این نخستین پروژه سرمایه گذاری جهش فراوری در استان بوده که عملیات اجرایی آن شروع شده و هم اکنون عملیات خاک برداری،دیوارکشی و جاده سازی آن به اتمام رسیده است.

وی میزان سرمایه گذاری این پروژه را 72 میلیارد ریال عنوان و توضیح داد: از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، 15 میلیارد ریال اعتبار ملی، 10 میلیارد ریال اعتبار استانی و 15 میلیارد ریال سهم سرمایه گذاری بنیاد علوی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال زایی روستایی و عشایری این اداره کل نیز 32میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش وبلاگ یاسی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، صفایی با بیان این که این پروژه در زمینی به مساحت 11هزار مترمربع در حال انجام است، تأکید کرد: در این اردوگاه گردشگری، سوئیت های اقامتی، آلاچیق، سکوی نشینمن، رستوران، آبشار مصنوعی، سرویس بهداشتی و نمازخانه در حال احداث است.

لازم به ذکر است؛ اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده با همکاری بنیاد علوی کشور در حال احداث است که هم اکنون حدود 35درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید