افشاگری جنجالی قهرمان شطرنج درباره رونالدو

به گزارش وبلاگ یاسی، مگنوس کارلسن، قهرمان شطرنج جهان در رابطه با رونالدو و رئال مادرید دست به افشاگری زد.

افشاگری جنجالی قهرمان شطرنج درباره رونالدو

در دوران درخشش کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید مدیران این باشگاه برای تقویت جایگاه و افزایش معروفیت ستاره پرتغالی و تثبیت نام او به عنوان برترین فوتبالیست دنیا، چنان اهمیتی قائل بودند که حتی مگنوس کارلسن، شطرنج باز بزرگ و قهرمان شطرنج دنیا را مجبور می کردند بر خلاف میل قلبی اش، رونالدو را به عنوان فوتبالیست مورد علاقه خود معرفی کند.

کارلسن 31 ساله، استاد بزرگ شطرنج، از کودکی شیفته رئال مادرید بوده، اما این شطرنج باز نروژی بر خلاف سایر مادریدیست های دوآتشه اعتقاد دارد لیونل مسی برترین فوتبالیست تاریخ است. او می گوید این اعتقاد با شیفتگی او به رئال مادرید مغایرت ندارد.

کارلسن در یک تبادل نظر فاش کرد که بعد از دفاع از عنوان قهرمانی دنیا خود در مصاحبه ای با باشگاه رئال مادرید شرکت نموده بود و در جریان مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه فوتبالیست مورد علاقه اش کیست از مسی نام برد. او می گوید مصاحبه کنندگان باشگاه مصاحبه را متوقف کردند و از او خواستند بار دیگر به این سوال جواب بدهد و نام کریستیانو رونالدو را مطرح کند.

شطرنج باز بزرگ نروژی گفت: خیلی سخت است که کسی بتواند وقتی صحبت از برترین فوتبالیست تاریخ مطرح می گردد نام کسی به جز لیونل مسی را به زبان بیاورد. من از سال هایی که کریستیانو رونالدو هنوز به رئال نیامده بود طرفدار تیم رئال بودم. من همواره رونالدو را دوست داشتم، ولی در عین حال معتقد بودم مسی فوتبالیست بهتری است. من بار ها به برنابئو رفتم و مسابقات رئال را از نزدیک دیدن کردم و مسئولان باشگاه همواره به من لطف داشتند. فقط یک بار که قرار بود با آن ها مصاحبه کنم از من پرسیدند که فوتبالیست رئالی مورد علاقه ام چه کسی است. من نام شخص دیگری را بردم، فکر کنم آن روز ها ایسکو را برترین بازیکن تیم می دانستم. ولی آن ها گفتند یک برداشت دیگر می رویم و این بار نام رونالدو را بگو. یعنی رونالدو آن روز ها تا این حد برایشان مهم بود.

کارلسن در میان طرفداران رئال آنقدر محبوب است که باشگاه اسپانیایی دو بار به او اجازه داده در سانتیاگو برنابئو به شکل افتخاری در زمین چمن حضور یافته و بازی را آغاز کند. او اولین بار در سال 2013 وارد زمین چمن برنابئو شد تا در لحظه آغاز ملاقات رئال و وایادولید اولین ضربه را به توپ بزند. شطرنج باز بزرگ نروژی در سال 2014 در بازی رئال مقابل سلتاویگو این کار را تکرار کرد.

وبلاگ یاسی ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افشاگری جنجالی قهرمان شطرنج درباره رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری جنجالی قهرمان شطرنج درباره رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید