بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول

به گزارش وبلاگ یاسی، معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه با حضور در شهرستان دزفول از شرکت دانش بنیان آوان طب بازدید و در جریان فعالیت این شرکت قرار گرفت.

بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه با حضور در شرکت آوان طب دزفول از بخش های مختلف این شرکت بازدید و در جریان فعالیت و مسائل این شرکت قرار گرفت.

محمد غلامی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول در این بازدید گفت:شرکت دانش بنیان آوان طب برای 150 نفر اشتغالزایی کرده است.

این شرکت در شهرک صنعتی شماره یک دزفول در زمینه تولید و صادرات انواع الکتروکوتر جراحی جنرال و تخصصی، دستگاه های انسداد عروق، اسمارت ابلیشن، آرگون پلاسما، هندپیس های تخصصی الکتروسرجری و پک های استریل اتاق عمل مشغول به فعالیت است.

به گفته وی این شرکت دانش بنیان علاوه بر تامین نیاز کشور پیروز به صادرات محصولات تولیدی خود در حوزه های مختلف جغرافیایی از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای حوزه شرق افریقا، آسیای جنوب شرقی، اورآسیا و آمریکای جنوبی شده است.

بازدید از کارخانه قند شهدا و چند شرکت دانش بنیان دزفول از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به دزفول است.

تعدادی از صنعتگران شهرک صنعتی دزفول در جریان این بازدید، با حضور در شرکت دانش بنیان آوان طب مسائل خود را به گوش معاون اول رئیس جمهور رساندند که دکتر مخبر نیز دستوراتی برای حل مسائل آنها صادر کرد.

وبلاگ یاسی خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون اول رئیس جمهور از شرکت دانش بنیان آوان طب دزفول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید