سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت اول)

به گزارش وبلاگ یاسی، معرفی سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگران در سال 2016

انگیزه بسیاری از افراد برای گردشگری در شهرهای ساحلی استفاده از حال و هوای سواحل زیبای این شهرها است. به همین علت شهرهای ساحلی اغلب به واسطه این مزیت خود یک قطب توریستی به حساب می آیند. سفر مسافران زیادی از اقصی نقاط دنیا به شهرهای ساحلی بیانگر اهمیت این جاذبه توریستی ویژه است. خبرنگاران در این مطلب برترین سواحل آسیا را در سال 2016 به شما معرفی می کند.

سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت اول)

ساحل Ngapali Beach در میانمار

معروفیت این ساحل معروف که از برترین سواحل آسیا است، بیشتر به علت درختان نخلی است که در امتداد آن ها واقع شده است. شن های سفید این ساحل با آن آب زلال و تمیز در منتهی الیه خلیج بنگال، یک بهشت بی نظیر از این ساحل به وجود آورده است.

ساحل Nacpan Beach در فیلیپین

سواحل دوقلوی El Nido همیشه در بحث آرامش و انتخاب سواحل برتر، حرف هایی برای گفتن دارند. این سواحل که به دو قسمت Nacpan و Calitang تقسیم می شوند، جزء برترین سواحل فیلیپین به شمار می فرایند. این ساحل زیبا با 4 کیلومتر خط ساحلی و دارا بودن شن های نرم و سفید و آب های فیروزه ای، همیشه مورد توجه گردشگران است. نقطه مثبت این ساحل این است که از منطقه مسکونی El Nido تنها 15 دقیقه دوچرخه سواری فاصله دارد.

ساحل Kata Noi در پوکت، تایلند

این ساحل زیبا به علت قرار گرفتن در دل طبیعت زیبای تایلند در منطقه Karon جزیره پوکت ، منتخب سوم در فهرست سال 2016 می باشد. این نقطه از ساحل یکی از برترین مکان هایی است که همه چیز برای اسنورکلینگ فراهم است. در فصل مانسون، این ساحل برترین مکان برای موج سواری بر روی آب تلقی می باشد. در این ساحل دیدنی که در جنوب غربی جزیره پوکت واقع است، ریزورت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها استفاده کرد. بعلاوه این ساحل از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که با یک دماغه کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل بسیار پررونق بوده و به کسانی که برای تعطیلات سفر می نمایند مکانی آرام با آفتاب درخشان، دریایی آرام و تمیز هدیه می دهد. در قسمت شمالی، یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی کرد. به غیر از افرادی که دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش هستند، این ساحل هیچ بازدیدنماینده ای را پشیمان نمی کند.

ساحل Agonda در گوا، هندوستان

تنها با استفاده از هواپیمای دریایی یا همان Seaplane می توان به این ریزورت فوق العاده رسید. نکته متمایز و خاص این ریزورت، ویلای های بی نظیر آن است که دارای استخر و جکوزی و چشم انداز فوق العاده ای هستند.

منبع: الی گشت

به "سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید