عضو هیئت علمی دانشگاه زابل به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد

به گزارش وبلاگ یاسی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه زابل، از سوی حسین مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان در سال 1400، مورد تقدیر قرار گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه زابل به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد

به گزارش گروه استان های وبلاگ یاسی، عباس رهدار دارای دکتری علوم و فناوری نانو و عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه زابل است. وی دارای 163 مقاله منتشرشده در حوزه نانو بیوفناوری در مجلات معتبر بین المللی و سه book chapter در حال چاپ می باشد و به عنوان پژوهشگر فعال در حوزه دیپلماسی علمی، دارای همکاری های متعدد بین المللی با محققانی از کشورهای ایتالیا، یونان، اسپانیا، انگلیس، پاکستان و هندوستان است. دکتر رهدار در سال های 1398 و 1399 به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه زابل انتخاب شد.

گفتنی است حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوح سپاس از دکتر عباس رهدار به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان در سال 1400 تقدیر به عمل آورد.

در متن لوح اهدایی استاندار خطاب به دکتر رهدار آمده است: اکنون که به حول و قوه الهی در سایه تلاش و پشتکار تحسین برانگیزتان، با نوآوری در اندیشه به دانش و پژوهش و تولید علم ارزش فوق العاده داده اید، جنابعالی به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان انتخاب شده اید. بدینوسیله از زحمات شما تقدیر و تشکر نموده و توفیق هرچه بیشتر در راه ترویج روحیه علمی با ایجاد محیطی پویا و معنوی جهت تحقیق و مطالعه همه جانبه به منظور تحقق چشم انداز آینده ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال برایتان مسالت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عضو هیئت علمی دانشگاه زابل به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه زابل به عنوان استاد برگزیده پژوهش استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید