مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

به گزارش وبلاگ یاسی، رپرتاژآگهی - یونولیت (پلاستوفوم) محصولی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است. این محصول در ایران با نام های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می گردد. در فرآیند فراوری فوم پلاستیکی، گلوله های پلی استایرن منبسط شده پس از یک بار سخت شدن با بخار آب به هم متصل می شوند و ورق های فوم پلاستیکی یا سایر محصولات یونولیتیک فراوری می شوند.

مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

تاریخچه یونولیت + عکس

استفاده از فوم پلاستیکی حدود 50 سال است که در ایران رایج است. در ابتدا از این ماده برای ساخت کمربند شنا، یخچال، ورق های لمینت و بسته بندی استفاده می شد. اما به تدریج این محصول جای خود را در صنایع مختلف باز کرد و امروزه کاربردهای فراوانی در صنایع سنگین و کوچک، فراوری خودرو، ساخت و ساز و … پیدا نموده است.

کاربرد یونولیت

این فوم به طور کلی به عنوان یک عایق خوب شناخته می گردد. در واقع عایق پلی استایرن منبسط شده به عنوان عایق بسیار خوبی در برابر سرما و دما عمل می نماید و می تواند تا حد زیادی از انتقال سرما و گرما جلوگیری کند. به همین علت استفاده از فوم پلاستیکی در صنعت ساختمان روز به روز در حال افزایش است. اما استفاده از فوم پلاستیک فقط به عنوان عایق صدا (به ویژه در تراکم و ضخامت کم) توصیه نمی گردد و اگر بخواهیم از فوم پلاستیک به عنوان عایق صدا استفاده کنیم، علاوه بر رعایت قطر و چگالی مناسب، باید حتما از این ماده در ترکیب با عایق باز بهره ببرید.

خرید آنلاین یونولیت

پلاستوفوم سقفی:

یونولیت استاندارد سقفی به عنوان قالب بتن در سقف های دال یک طرفه یا تیرهای بلوک استفاده می گردد. این محصول معمولا به صورت مکعب مستطیل استفاده می گردد. ژونولیت سقف استاندارد دارای ابعاد 200 سانتی متر طول، 50 سانتی متر عرض و 25 سانتی متر ارتفاع می باشد. تراکم این محصول ملاک اصلی معین وزن آن است. چگالی یونولیت سقفی معمولاً بین 7 تا 8 کیلوگرم بر متر مربع است. بیشترین کاربرد پلازوتوفام سقف در بتن ریزی سقف در لایه میانی ساندویچ پانل و زیر پوشش سقف لوله ها و شیروانی ها می باشد. بعلاوه استفاده از آن به عنوان عایق صدا و حرارت مانند فایبرگلاس رایج است که گاهی با سیم تقویت نماینده یا سیم خرگوشی به آرماتور زیر سقف شیروانی متصل می گردد.

فراوری یونولیت در سه مرحله شامل پیش انبساط، تثبیت و شکل دهی صورت می گیرد. در این فرآیند، دانه های پلی استایرن به پنتان آغشته می شوند و قبلاً در دمای بالاتر از 90 درجه سانتی گراد کف می شوند. این افزایش دما منجر به تبخیر پنتان می گردد و ماده پایه گرمانرم به 20 تا 50 برابر میزان اصلی خود می رسد. در مرحله بعد این دانه ها به مدت 6 تا 12 ساعت نگه داشته می شوند تا حالت تعادل تثبیت شده و در نهایت وارد قالب شوند. مهره های تثبیت شده در نهایت به شکل های سفارشی طراحی شده اند و در صورت احتیاج مواد بازدارنده آتش اضافه خواهند شد.

همانطور که گفته شد از یونولیت در صنایع مختلف استفاده می گردد اما بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می گردد. امروزه به عنوان یکی از مصالح اصلی ساختمان شناخته می گردد. این ماده در انواع مختلفی از فراوری نماینده موجود است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- یونولیت فشرده با چگالی بالای 40 و وزن بالا. این نوع یونولیت به غیر از ساخت، کاربردهای دیگری در فراوری خودرو، ساخت درب ضد سرقت، فراوری عایق صدا، مجسمه سازی و … دارد.

- جونولیت سقف استانداردی است که در فراوری قالب بتنی بر روی سقف های مختلف مانند سقف با دال های یک طرفه (تیر بلوک) استفاده می گردد. یونولیت سقفی چگالی بسیار کمتری نسبت به یونولیت متراکم دارد و معمولاً چگالی آن 12 است.

- یونولیت های دیواری که کاربردهای مختلفی مانند دیوارپوش های فومی، دیوارپوش های تزئینی، دیوارپوش ها و پانل های سه بعدی دارند.

- یونولیت تیرچه کرومیت برای فراوری تیرهای کرومیت استفاده می گردد و کاربردهای مختلفی در ساختمان دارد.

ویژگی ها و مزایای نوع سقف شامل موارد زیر است:

  • کاهش وزن سقف و در نتیجه کاهش وزن سازه
  • کاهش میزان تیرها و ستون ها و در نتیجه کاهش مصرف آهن و فولاد در ساختمان
  • کاهش مصرف بتن
  • مقاومت در برابر آتش و زلزله و آسیب پذیری آن در برابر بتن ریزی
  • عایق حرارتی و صوتی
  • حمل آسان و کم هزینه

پلاستوفوم کرومیت

کرومیت یونولیت در سقف پلیمر کرومیت استفاده می گردد. استفاده از بلوک در این سقف مصرف تیرآهن را 20 درصد و فولاد را 7 درصد کاهش می دهد. این محصول دارای ابعاد 200 سانتی متر طول، 80 سانتی متر عرض و 25 سانتی متر ارتفاع می باشد. این محصول از نظر ابعاد دارای عرض کمتری نسبت به نوع سقف می باشد.

از مزایای استفاده از پلاستوفوم کرومیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرعت اجرا را افزایش دهید
  • هزینه های حمل و نقل و جابجایی را کاهش دهید
  • کاهش هزینه های نیروی کار و کاهش سایر مواد مصرفی
  • اتصال ملات و خاک در زیر سقف به علت شیارهای پایین بلوک ها

یونولیت با توجه به کاربرد آن خریداری می گردد. به عنوان مثال، برای استفاده در زیر شیروانی باید از نوع سقف استفاده گردد. در نهایت وزن آن با توجه به موارد اجرایی انتخاب گردد. اگر قصد خرید یونولیت با کیفیت عالی و قیمت مناسب را دارید، مصالح شاپ فزونین انتخاب برای شماست. کارشناسان فروش مصالح شاپ قبل از خرید با ارائه مشاوره رایگان اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهند. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید با شماره تلفن 02128422414 تماس بگیرید.

نحوه خرید سیمان از کارخانه و بورس

ورود سیمان به بورس کالا یکی از مهمترین اتفاقاتی است که در توسعه اقتصاد ایران رخ داد. عرضه سیمان در بورس کالا شروعی بر سرانجام معین تکلیفی قیمت این کالاهای استراتژیک در داخل و در آینده در بازار صادراتی و بین المللی خواهد بود.

وارد سایت بورس کالا شوید. منوی اصلی آمار سپس از قسمت منو بازار فیزیکی آمار معاملات در بازار فیزیکی https://www.ime.co.ir/offer-stat.html را مشاهده کنید. سپس انتخاب بازار اصلی برای بازار صنعتی و فرعی سیمان. قیمت های بورسی سیمان در بورس کالا در روزهای گذشته را مشاهده کنید. جهت خرید سیمان از کارخانه و دریافت اطلاعات نسبت به نحوه خرید آن از بازار بورس و کارخانه، می توانید به فروشگاه مصالح شاپ مراجعه نمایید.

با ورود هر محصولی به این بازار، رقابت در فضای واقعی صورت می گیرد. همه خریداران و فروشندگان در شرایط مساوی با یکدیگر رقابت می نمایند و قیمت را معین می نمایند. کارخانه های سیمان محصولات خود را در بورس کالا می فروشند. مشتریان نیز مستقیماً از کارخانه خرید می نمایند. شفافیت در معاملات نیز وجود خواهد داشت. فرایند آن بازار علاوه بر مشروعیت برای فعالان مالی و تحلیلگران قابل پیش بینی خواهد بود.

ورود سیمان به بازار کالا باعث می گردد که قیمت بر اساس عرضه و تقاضا معین گردد. سهام شرکت های سیمانی نیز در بازار سهام توانایی تحلیل بیشتری پیدا می نماید. علاوه بر این، محصولات این شرکت با توجه به فضای رقابتی خود از نظر کیفی افزایش می یابد. کارخانه های سیمان باید هزینه های فراوری را کاهش دهند. در زیر با خرید اینترنتی سیمان در بورس کالا آشنا می شوید و نحوه خرید آن در بورس سیمان را شرح می دهیم.

برای خرید هر نوع کالایی از جمله سیمان سفید و سیاه باید کد بورس کالا دریافت کنید. این مرحله فقط یک بار انجام می گیرد. مشتری جهت دریافت کد کالایی باید به وسیله کارگزاری تدبیرگران فردا اقدام نماید.

نحوه خرید مصالح ساختمانی به قیمت روز از مصالح شاپ

مصالح شاپ، مرجع فروش انواع مصالح ساختمانی از جمله مصالح ساختمانی پایه، لوله و اتصالات و تجهیزات برقی با فزونین و بروزترین قیمت است.

فروشگاه اینترنتی مصالح شاپ با هدف ایجاد بستری مناسب برای مقایسه کیفیت و قیمت مصالح ساختمانی به صورت حرفه ای برای تمامی فعالان عرصه صنعت اعم از مهندسان، معماران و سازندگان شروع به کار نموده است. متریال شاپ گروه بزرگی از متخصصان صنعت ساختمان، متخصص در دکوراسیون و طراحی است. تیم متریال شاپ همیشه در کوشش است تا اطلاعات فنی دقیق محصولات ساختمانی، قیمت های رقابتی، کیفیت خوب، شفافیت و فزونی بازار را ارائه دهد. کاربران می توانند با استفاده از یک کاربر ساده و کاربردی و بخشی از هوشمندی سیستم، کالای خود را سفارش داده و با مدیریت هوشمند و بهینه سازی حمل و نقل کالا را با قیمتی مناسب دریافت نمایند.

مجموعه مصالح شاپ، به علت داشتن متخصصین در زمینه طراحی و مدیریت پروژه های ساختمانی، مشاوره و اجرای پروژه های ساختمانی نیز انجام میدهد. شما می توانید به وسیله تماس با شماره 02128422414 با کارشناسان مصالح شاپ در ارتباط باشید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید