شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ یاسی، شاسی بلند زامیاد به عنوان اولین خودرو سواری این شرکت به بازار عرضه می گردد. این خودرو شاسی بلند 7 نفره از نظر ایمنی، مشخصات و امکانات حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می گردد

وبلاگ یاسی | سرویس اخبار - محمد زارع پور اشکذری، مدیرعامل شرکت زامیاد از فراوری اولین خودرو سواری این شرکت اطلاع داد. خودرو شاسی بلند زامیاد بر اساس یکی از محصولات خودروساز سرشناس چینی داخلی سازی، فراوری و عرضه می گردد. گفتنی است اصطلاح داخلی سازی بدین معناست که قطعات و مواد اولیه خودروهایی که در کشور فراوری می شوند به جای واردات توسط قطعه سازان داخلی فراوری شوند.

شاسی بلند زامیاد ؛ یک خودرو فوق العاده ایمن

اشکذری در ادامه مطرح کرد که به منظور کاهش تلفات تصادفات جاده ای و اقتصاد مقاومتی سعی داشتیم در شرکت زامیاد که استاندارد های ایمنی به خصوصی رعایت می گردد، یک خودرو فوق ایمن فراوری و در بازار عرضه کنیم.

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه اعلام کرد که این خودرو یک محصول کپی شده از خودروهای چینی نیست، بلکه سعی شده قطعات این خودرو از برندهای معتبر جهانی انتخاب گردد و طراحی این محصول مجددا توسط مهندسان داخلی صورت پذیرد. همچنین کابین این خودرو مجددا طراحی شده و استحکام آن از استاندارد های جهانی بالاتر است. گفتنی است که برای این خودرو که با همکاری شرکت داخلی و خارجی فراوری می گردد، یک نام کاملا ایرانی در نظر گرفته شده است.

اشکذری در ادامه سخنان خود مطرح کرد که اولویت اصلی ما عرضه یک خودرو ایمن به بازار است و با توجه به فناوری های شرکت زامیاد در ساخت کابین های ایمن و مستحکم، با هدف ساخت خودرویی با کابین فوق مستحکم که توانایی حفظ جان سرنشینان را در تصادفات شدید رانندگی و واژگونی خودرو داشته باشد، چنین پروژه ای را راه اندازی کردیم. همچنین به سفارش زامیاد، این خودرو به یک موتور توربو پرقدرت و البته کم مصرف مجهز شده که با داشتن امکانات جانبی و فراهم آوردن رفاه سرنشینان، با قیمت مناسب خود می تواند در بازار به خوبی رقابت کند.

اشکذری تاکید نمود که فراوری این خودرو فصل جدیدی را برای شرکت زامیاد رقم می زند و ما قصد داریم با فراوری این شاسی بلند فوق ایمن، سطح انتظارات مشتریان ایرانی را از خودروهای شاسی بلند تغییر دهیم.

مدیر عامل شرکت زامیاد در ادامه از حمایت های دکتر شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین از مهندس جهرودی، مدیرعامل شرکت سایپا جهت به نتیجه رسیدن این پروژه قدردانی نموده است و در ارتباط با اهداف شرکت زامیاد مطرح کرد که این خودروسازی با داشتن سابقه چندین ساله در زمینه فراوری خودرو و با داشتن مهندسان خبره داخلی، نقش اساسی در بازار خودرو کشور داشته است. همچنین این شرکت جهت توسعه به بازار و ارائه خودروهای باکیفیت سعی دارد خودروی جدیدی بر روی خطوط فعلی شرکت و بدون سرمایه گذاری مجدد فراوری و به بازار عرضه کند.

زمان عرضه شاسی بلند زامیاد

زارع پور اشکذری در ارتباط با زمان فراوری و فروش این خودرو اعلام کرد که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، اولین مرحله پیش فروش این خودرو در فصل پاییز انجام می گردد و زمان تحویل آن نیز در اواخر امسال صورت می گیرد.

گفتنی است که شرکت خودروسازی زامیاد در سال 1342 با فراوری کامیون های ولوو سری N فعالیت خود را آغاز نموده و بیش از 50 سال به فراوری خودرهای تجاری پرداخته است. همچنین این شرکت به واسطه فراوری بیش از یک میلیون خودرو تجاری، در توسعه حمل و نقل بار شهری و بین شهری نقش به سزایی داشته است.

منبع: گجت نیوز

منبع: setare.com

به "شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید