پویش احسان شب یلدا به همت جهادگران دانشگاه پیغام نور بجنورد راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ یاسی، مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیغام نور بجنورد از راه اندازی پویش احسان شب یلدا به همت جهادگران این دانشگاه و با هدف تأمین میوه و آجیل برای خانواده های نیازمند راه اندازی شد.

پویش احسان شب یلدا به همت جهادگران دانشگاه پیغام نور بجنورد راه اندازی شد

فائزه اصفهانی، مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیغام نور بجنورد در مصاحبه با خبرنگار استان های وبلاگ یاسی، به فعالیت های این گروه جهادی پرداخت و گفت: این گروه جهادی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه های خود را برای یاری به کادر درمان و جلوگیری از شیوع این ویروس راهنمایی کرد.

اصفهانی با بیان اینکه پس از فرمان رهبری به مشارکت جوانان در یاری مومنانه و رزمایش مواسات، اقداماتی برای تهیه و تأمین بسته های معیشتی انجام دادیم، گفت: تا به امروز به همت جهادگران گروه شهدای گمنام این دانشگاه بیش از 55 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم بضاعت بجنورد توزیع شده است.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیغام نور بجنورد شرح داد: بنا داریم همکاری خیرین را جلب کنیم تا بتوانیم در مناسبت های پیش رو مانند یلدا، اعیاد مذهبی و ... شادی را به خانه محرومان ببریم.

وی بیان نمود: گروه جهادی شهدای گمنام دانشگاه پیغام نور بجنورد فعالیت هایی در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تهیه لباس گرم، ساخت و تعمیر منزل نیازمندان و تهیه نوشت افزار انجام داده و این فعالیت ها ادامه دارد.

وی اعلام کرد: به مناسبت شب یلدا هم پویش احسان شب یلدا را راه اندازی نموده ایم تا با یاری خیرین برای تعدادی از خانواده های تحت پوشش این گروه جهادی، میوه و آجیل تهیه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پویش احسان شب یلدا به همت جهادگران دانشگاه پیغام نور بجنورد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش احسان شب یلدا به همت جهادگران دانشگاه پیغام نور بجنورد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید