پیگیری بیمه قهرمانان تیم های ملی در ملاقات گنج زاده و ساعی

به گزارش وبلاگ یاسی، دارندگان نشان طلای دنیا و المپیک در محل فدراسیون تکواندو در مورد مسائل مختلف از جمله بیمه قهرمانان رشته های مختلف ورزشی بحث و گفتگو کردند.

پیگیری بیمه قهرمانان تیم های ملی در ملاقات گنج زاده و ساعی

به گزارش وبلاگ یاسی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ سجاد گنج زاده قهرمان المپیک 2020 توکیو و رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک که صبح امروز (پنجشنبه) برای تبریک به دفتر هادی ساعی دارنده سه مدال المپیک و رئیس فدراسیون تکواندو رفته بود، در مورد بعضی مسائل مربوط به قهرمانان بحث و گفت وگو کرد.

در این جلسه که مسعود حجی زواره رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو نیز حضور داشت، بحث بیمه قهرمانان تیم های ملی مطرح شد که مسائل مختلف مربوط به آن مورد آنالیز نهاده شد.

گنج زاده در این مورد به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت:برای عرض تبریک به هادی ساعی به فدراسیون تکواندو آمدم و فرصت مناسبی بود تا بعضی مسائل کمیسیون را نیز مطرح کنیم که در کل جلسه خوبی داشتیم و با توجه به کارهایی که در دست اقدام داریم به زودی خبرهای خوبی برای قهرمانان خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: بیمه دغدغه اصلی و مهم قهرمانان است که سال هاست در این خصوص مسائل مختلف مطرح می گردد، ولی در این دوره با همکاری همه اعضا کمیسیون گام های موثری برداشته شده است. جلسات متعددی به همراه کارشناسان مربوطه با مسئولان تامین اجتماعی داشته و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردیم که در همین رابطه امروز مذاکرات خوبی با هادی ساعی و مسعود حجی زواره انجام شد که امیدواریم با همکاری مسئولان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و روسای فدراسیون بتوانیم برنامه بیمه ورزشکاران را اجرایی کنیم.

قهرمان المپیک در خاتمه گفت: ما نماینده ورزشکاران و قهرمانان هستیم و وظیفه داریم در مدت زمانی که مسئولیت داریم کارهای موثری در این رابطه انجام دهیم و با همکاری و همفکری همه اعضا کمیسیون برنامه هایی که تدوین شده را به هدف خواهیم رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیگیری بیمه قهرمانان تیم های ملی در ملاقات گنج زاده و ساعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری بیمه قهرمانان تیم های ملی در ملاقات گنج زاده و ساعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید