کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین المللی

به گزارش وبلاگ یاسی، یک سازمان سیاستگذاری غیرانتفاعی مستقر در واشنگتن از ضرورت ها برای بازگشت فرایند مهاجرت های بین المللی دانشجویی گفت.

کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین المللی

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ یاسی به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ در گزارشی از موسسه بروکینگز آمده است ایالات متحده در معرض خطر جدی آسیب دیدگی رقابتی در مقایسه با سایر کشور های پیشرفته واقع شده است که از سیستم مهاجرت با استقبال بیشتری برخوردار هستند.

به طور خاص، دانشگاه ها از مهم ترین بستر های کارآفرینی هستند و این زمینه را فراهم می نمایند تا کار های پژوهشی و تجاری با یکدیگر پیوند ایجاد نمایند. تشویق دانشگاه ها به نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه های ایالات متحده بستری است که به اقتصاد ایالات متحده یاری می نماید و برای تحقق این موضوع، باید زمینه لازم فراهم گردد.

حمایت از پذیرش دانشجویان بین المللی، ایجاد امکان اشتغال و تحصیل و افزایش پذیرش دانشجویان بین المللی واجد شرایط از ضرورت هایی است که زمینه را برای رونق تحصیل دانشجویان فراهم می نماید.

تقویت همکاری بین اداره مهاجرت و بخش دانشگاهی برای اطمینان از ایجاد فرصت های برابر آموزشی یک ضرورت است که می بایست با پیاده سازی برنامه کارآفرینی بین المللی مورد توجه قرار بگیرد هم از موارد برجسته بود. سیستم مهاجرت ایالات متحده یک مجموعه از فرآیند های زمان بر و پیچیده است و این چالش ها را برای دانشجویان و نیروی انسانی شاغل در بازار کار ایالات متحده به وجود آورده است.

این مقاله بعلاوه تغییرات نظارتی را برای افزودن دسته بندی سند اجازه اشتغال که دارای 180 روز تمدید اتوماتیک و یک برنامه به موقع برای تمدید مجوز است، پیشنهاد می نماید. دانشجویان بین المللی در سال های 2020 تا 2021 با تأخیر در برنامه پذیرش روبرو شدند و پیش از اینکه اقدامات انعطاف پذیر USCIS انجام گردد، دانشجویان پرونده قضایی تشکیل دادند. باید به مشاوران بین المللی اجازه داده گردد که برای این جمعیت از کارآفرینان برنامه های افزودنی را توصیه نمایند.

بیشتر دانشگاه ها، سرفصل های کارآفرینی و تجارت را ارائه نمی دهند. اگرچه این حوزه، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه های درسی است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

هدف اصلی از محدودیت های استخدام برای دانشجویان بین المللی اطمینان از این بود که هدف اصلی یعنی تحصیل دانشجویان به خوبی محقق می گردد. دانشجویان بین المللی در کار هایی غیر از حوزه فعالیت خود مشغول هستند. با این حال، مشاوران دانشگاهی و بین المللی در حال آنالیز برای ایجاد شرایط بهتری برای دانشجویان به لحاظ اشتغال و کارآفرینی هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس کارآفرینی سر راه دانشجویان بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید