کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر ، تیک آبی، طلایی و خاکستری اضافه می گردد

به گزارش وبلاگ یاسی، ایلان ماسک اعلام نمود که دسته بندی های رنگی نو از هفته آینده برای افراد، دولت و شرکت هایی با حساب های تأیید شده دستی راه اندازی می گردد.

کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر ، تیک آبی، طلایی و خاکستری اضافه می گردد

به گزارش وبلاگ یاسی، ایلان ماسک گفته است که تاییدیه توییتر هفته آینده با دسته بندی های رنگی برای افراد، حساب های دولتی و شرکت ها بازخواهد گشت.

مالک نو توییتر گفت این پلتفرم در روز آدینه هفته آینده یک سرویس راستی آزمایی نو را با توجه به اصلاحاتی که انجام داده برای حساب هایی که ماهانه 7.99 دلار پرداخت می نمایند و تیک آبی گرفته اند، راه اندازی خواهد نمود. ماسک گفت که حساب های تایید شده تحت سیستم نو دارای یک تیک آبی برای افراد، یک تیک خاکستری برای دولت و یک تیک طلایی برای شرکت ها خواهند بود.

او بعلاوه بیان کرد که تمام حساب های تایید شده به طور دستی احراز هویت خواهند شد. او روشن نکرد که آیا برای هر یک از تیک مارک های نو هزینه ای وجود خواهد داشت یا نه.

بیش از 400 هزار حساب توییتر در حال حاضر دارای تیک آبی هستند که آنها این شرکت آنها را به عنوان یک منبع معتبر معین می نماید که معمولاً مربوط به حساب های برجسته مانند افراد مشهور، سیاستمداران، روزنامه نگاران، ادارات دولتی و شرکت های بزرگ هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر ، تیک آبی، طلایی و خاکستری اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر ، تیک آبی، طلایی و خاکستری اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید