کره شمالی بیماری رهبر این کشور را تلویحا تایید کرد

به گزارش وبلاگ یاسی به نقل از اسپوتنیک، تلویزیون دولتی کره شمالی با پخش گزارشی به صورت تلویحی به شرایط سلامتی کیم جونگ اون رهبر این کشور پرداخت.

کره شمالی بیماری رهبر این کشور را تلویحا تایید کرد

بر اساس این گزارش، تلویزیون دولتی KCTV با پخش گزارشی با این مضمون که تمامی مردم کره شمالی از تماشا کاهش وزن شدید رهبر این کشور، دل شکسته هستند، به صورت تلویحی شرایط ناخوشایند سلامتی کیم جونگ اون را تأیید کرد.

در ادامه این برنامه، یک شهروند عادی کره شمالی در مصاحبه با تلویزیون دولتی این کشور گفت: من از طرف تمامی مردم کشور صحبت می کنم. تماشا این میزان لاغری دبیرکل محترم و عزیزمان دل های تمامی مردم را به درد آورده است. همه در این خصوص صحبت می نمایند. ما همه گریه می کنیم.

گفتنی است شرایط ناخوشایند سلامتی کیم جونگ اون نخستین بار در اوایل ماه ژوئن مورد بحث در رسانه های بین المللی نهاده شد. به ویژه ظاهر نشدن بلند مدت وی در انظار عمومی هم بر حجم شایعات مبنی بر بیماری رهبر کره شمالی اضافه نمود.

بعلاوه در اولین سخنرانی وی که در اوایل ماه جاری میلادی که پس از مدت ها انجام شد، بسیاری از رسانه های غربی موضوع لاغر شدن مشهود رهبر کره شمالی را مورد بحث قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کره شمالی بیماری رهبر این کشور را تلویحا تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی بیماری رهبر این کشور را تلویحا تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید