روانشناسی

پادزهر خاطرات شرم آور، آیا می توان احساسات منفی را متوقف کرد؟

زومیت نوشت: احتمالاً برایتان پیش آمده است که ناگهان خاطره ای شرم آور از گذشته دور را به خاطر می آورید و در زمان حال احساس شرم در شما زنده می گردد. اما علت این یادآوری ناگهانی و غیرارادی خاطرات چیست؟

2 آذر 1401

از استایل بازیگران در جشنواره فجر تا مبارزه با پیری؛ برترین های سبک زندگی

اگر فرصت مطالعه مقالات سلامتی و سبک زندگی را ندارید، می توانید گلچینی از برترین مقاله ها و ویدیوهای مربوط به سلامتی، مد و زیبایی، سبک زندگی و آموزش آشپزی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های سبک زندگی، هر هفته 10 مقاله و ویدیوی مجذوب...

23 خرداد 1401

هشدار درباره عوارض ماسک زدن زیاد

لزوم استفاده از ماسک به اسم روشی برای پیشگیری از ابتلا به کووید-19 موضوعی تایید شده است اما استفاده طولانی مدت از آن در عین حال در بعضی اشخاص و شرایط می تواند موجب خشکی و بوی بد دهان گردد.

26 تیر 1400

14 باور غلط درباره افسردگی که شبکه های اجتماعی را پر نموده اند

آیا می دانید آبراهام لینکلن، استیون هاوکینگ، جورج پاتون، میکل آنژ و وینستون چرچیل چه وجه مشترکی داشته اند؟ این افراد نه تنها از پیروز ترین افراد تاریخ بوده اند، بلکه همه آن ها به افسردگی هم مبتلا بوده اند.

22 تیر 1400

لموشی: اشتباهات خود مقابل استقلال را به سرعت رفع کردیم، فزونی روانی ما واضح بود

سرمربی الدحیل قطر گفت که بازیکنانش، اشتباهات خود مقابل استقلال را به سرعت رفع نموده و دارای فزونی روانی بودند.

25 اردیبهشت 1400

اختلالات عصبی پرخوری و کم خوری نتیجه استرس کرونا

تهران (پانا) - استرس شیوع کرونا، بهداشت روان خانواده ها را در معرض خطر قرار داده به گونه ای که به گفته روانشناسان، اختلالات عصبی همچون پرخوری و کم خوری رو به افزایش است.

6 بهمن 1399

در مورد بیماری کرونا نزد بچه ها صحبت نکنند

روان شناس کودک خواندن پیام های فضای مجازی درباره کرونا با صدای بلند در خانه را حاوی اثرات منفی دانست و افزود: والدین در محیط خانوادگی مواظب باشند درباره کرونا زیاد حرف نزنند، زیرا در این حالت به صورت ناخودآگاه در کودک استرس ایجاد می شود.

30 آذر 1399

اثرات منفی تحقیر کردن بچه ها

یک درمانگر کودک درباره اثرات منفی تحقیر کردن بچه ها توسط والدین توضیحاتی داد.

17 آذر 1399

فال روزانه 02، 03، 1399

فال روزانه 1399.03.02چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان استدوست عزیزی که 2 خرداد به جهان آمده ای، تولدت مبارک! سال جاری برای شما سالی سرشار از پیشرفت در زندگیتان خواهد بود و هر ماهی که بگذرد نشانه ای از این پیشرفت را در زندگی خود خواهید دید. در تیر ماه با...

8 شهریور 1399

5 مدل حمایتی از ایده های کرونایی استارت آپ های فناوری اطلاعات

مهدی محمدی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به برنامه های ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای حمایت از کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات در شرایط فعلی بحران ویروس کرونا، گفت: این مدل حمایتی در قالب...

25 خرداد 1399