آماده باش 3 هزار نیرو برای بارش های پیش رو در شیراز

به گزارش وبلاگ یاسی، خبرنگاران/فارس مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز، اظهار داشت که بالغ بر 3 هزار نیروی اجرایی، امدادی و اطفایی شهرداری برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از بارش های پیش بینی شده دو روز آینده، آماده باش هستند.

آماده باش 3 هزار نیرو برای بارش های پیش رو در شیراز

حمید کشتکار در گفت وگو با وبلاگ یاسی اعلام کرد: از ابتدای سال 98 و هفت ماهه سال جاری اقداماتی برای روبرو با بارش ها در دستور کار شهرداری نهاده شد و طی آن نقاط آبگیر زیادی در سطح شهر شناسایی و به مناطق یازدهگانه شهرداری شیراز برای اصلاح ابلاغ شد. همچنین نقاطی که احتیاج به برطرف نقص و جدول گذاری برای راهنمایی آب های سطحی داشت هم شناسایی شده است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز، لایی روبی رودخانه ها و مسیل ها، کانال های روباز و رو بسته، آنالیز چاله پمپ هایی که در زیرگذرها باید آب را مکش نمایند، استقرار ماشین آلات عمرانی، گریدر، بیل مکانیکی و پمپ های کف کش ها را از جمله تمهیدات پیش بینی شده برای جلوگیری از خسارت بارش ها بیان کرد.

کشتکار همچنین از تکمیل تجهیزات و استقرار ماشین آلات مورد احتیاج برای عبور از بارندگی های شدید اشاره و بیان کرد: پاکسازی ها و بازدیدهای میدانی از روز گذر و زیرگذرها نیز به مناطق ابلاغ شده است.

او گفت: کنترل لحظه ای مسیل ها و رودخانه ها از طریق استقرار بیل های مکانیکی و استقرار خودروهای امدادی و اطفایی برای مقابله با هرگونه حوادث نیز از دیگر مواردی است که پیش بینی شده است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری شیراز همچنین از استقرار پاکبان ها برای پاکسازی در تمام گارد ریل هایی که مجرای ورود آبهای سطحی هستند اطلاع داد و اعلام کرد: ماشین آلات مورد احتیاج در مکان های مختلف تعبیه شده است.

به گفته کشتکار، هماهنگی بین معاونت حمل و نقل و ترافیک با پلیس راهور نیز صورت گرفته تا در صورت مسدود شدن مسیرها، اطلاعیه های لازم صادر گردد.

به گزارش وبلاگ یاسی، پیش بینی های هواشناسی حاکی از تداوم بارندگی طی 2 روز آینده در استان فارس است و طی این بارش ها بخشی از غرب شیراز نیز جزو نقاط پر بارش، اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش 3 هزار نیرو برای بارش های پیش رو در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 3 هزار نیرو برای بارش های پیش رو در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید