با راننده آنلاین تبادل نظر کنید

به گزارش وبلاگ یاسی، قابلیت چت داخل اپلیکیشن به نسخه جدید اسنپ اضافه شده است. از این پس، کاربران می توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیغام های خود را به وسیله اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال نمایند. با امکان چت، می توانید از تماس های غیرضروری پرهیز کنید و به راحتی به وسیله خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط باشید.

با راننده آنلاین تبادل نظر کنید

تماس تلفنی بین راننده و مسافر پیش از شروع سفر در بسیاری از سفر های اسنپی اتفاق می افتد. برای تعیین کردن محل دقیق مبدا، اعلام معطلی در سوار شدن و موارد دیگر گاهی احتیاج است که راننده و مسافر با هم در ارتباط باشند. از آنجا که ارتباط کاربران پیش از شروع سفر، قدم اول یک سفر پیروز به شمار می رود، تیم اسنپ همیشه در کوشش است راه هایی را برای ساده تر و سریع تر کردن این ارتباط بیابد و تا جای ممکن تمام موانعی که این ارتباط را مختل می نماید، از میان بردارد. پیش از این، کاربران راننده و مسافر اسنپ به وسیله تماس تلفنی با یکدیگر در ارتباط بودند و حالا قابلیت چت حین سفر راه ارتباطی دیگری را برای آن ها ایجاد نموده است. با این قابلیت مسافر و راننده می توانند اطلاعات ضروری مربوط به سفر را به وسیله اپلیکیشن رد و بدل نمایند.

برای ارسال پیام به راننده ای که سفر شما را قبول نموده است، باید به بخش اطلاعات سفر بروید، در این قسمت کنار نام و عکس راننده گزینه ارسال پیام را می بینید. پس از ورود به فضای چت پیام خود را تایپ کنید یا از پیام های پیش فرض اپلیکیشن بهره ببرید. در صورتی که راننده در حال رانندگی باشد می تواند برای جلوگیری از حواس پرتی حین رانندگی، با ارسال یکی از پیام های پیش فرض، به شما اطمینان دهد که پیام تان را دریافت نموده است و اگر احتیاج به مکالمه طولانی تر بود، وارد فضای چت در اپلیکیشن گردد و مصاحبه را ادامه دهد.

علاوه بر این با امکان چت داخل اپلیکیشن، آن دسته از کاربرانی که قابلیت تماس امن را فعال ننموده اند، می توانند بدون رد و بدل شدن شماره تلفن با کاربر مقابل ارتباط برقرار نمایند.

چت داخل اپ به صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده هم اکنون در دسترس واقع شده است و پس از به روز رسانی اپلیکیشن خود می توانید از آن بهره ببرید.

منبع: فرارو

به "با راننده آنلاین تبادل نظر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با راننده آنلاین تبادل نظر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید