پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از فردا

به گزارش وبلاگ یاسی، پیش فروش بلیت قطار های مسافری برای بازه زمانی اول تا 24 اسفند از ساعت 7 صبح فردا چهارشنبه 20 بهمن شروع می گردد.

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از فردا

به گزارش گروه مالی وبلاگ یاسی، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در این باره اظهار کرد: فروش بلیت قطار های مسافری رجا به صورت هم زمان اینترنتی و اپلیکیشن ها، سامانه تلفنی 1539 و فروش حضوری به وسیله کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور انجام می گردد.

رضا عصاری اضافه نمود: عرضه بلیت قطار برای کلیه جهت ها به جز جهت تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس در روز چهارشنبه 20 بهمن ماه از ساعت 7 صبح شروع می گردد.

وی زمان فروش بلیت قطار برای جهت های تهران- مشهد، تهران- طبس و تهران- خواف و بالعکس را نیز ساعت 14 همان تاریخ بیان کرد.

معاون اجرایی رجا مطرح نمود: هم وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، بعلاوه دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و ... می توانند به صورت شبانه روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا به وسیله شماره تلفن 1539 تماس حاصل نموده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه نمایند.

عصاری در مورد اجرای پروتکل های بهداشتی در قطار های رجا یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را با شعار سفر هوشمند (سفر+سلامت) اعم از: کنترل شرایط سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار ها در مبدأ و طول سفر، رعایت فاصله گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی نماینده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... اجرا می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید