با 300 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

به گزارش وبلاگ یاسی، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا نموده اند و بسیاری از معاملات به یاری همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به مسکن در شرق تهران و منطقه ها گران مشهد و بعلاوه خودرو های صفرکیلومتر و کارنموده را آنالیز می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

با 300 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟

میانه قیمت مسکن در شرق تهران

میانه قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال ساخت در محله سبلان، 23 میلیون و 346 میلیون تومان است. رقمی که در منطقه اُزگل واقع در شمال شرق به 64 میلیون و 918 هزار تومان می رسد. به زبان ساده خرید آپارتمان های 80 متری در این دو منطقه به ترتیب یک میلیارد و 867 میلیون تومان و پنج میلیارد و 193 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

میانه هزینه های اجاره نشینی در شرق تهران

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در منطقه پیروزی تهران، ماهانه به هشت میلیون و 400 هزار تومان می رسد. چنین هزینه ای در هروی تا دو برابر افزایش پیدا می نماید. مستاجران ساکن هروی برای اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری نوساز،ماهانه 16 میلیون و 640 هزار تومان می پردازند.

میانه قیمت مسکن در محله های گران مشهد

بلوار هنرستان مشهد یکی از منطقه ها مرفه نشین این شهر است. هر مترمربع آپارتمان مسکونی نوساز در این منطقه 22 میلیون و 99 هزار تومان در سایت دیوار قیمت گذاری شده. رقمی معادل قیمت های منطقه های مثل سبلان در مرکز. ترافیک کم حجم آن هم درشهری مثل مشهد، امکانات رفاهی بالا و دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی از ویژگی های محله هنرستان در چنین کلان شهری است. با نصف قیمت های این محله، می توان در سرافرازان خانه دار شد. در سرافرازان قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی نوساز چیزی حدود 11 میلیون و 62 هزار تومان است.

هزینه های اجاره نشینی در گران ترین منطقه ها مشهد

میانه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در رضاشهر مشهد، چهار میلیون و 160 هزار تومان است. اما اگر بودجه شخصی در مشهد بیشتر از نصف این پول نمی گردد، محله ایثارگران می تواند گزینه جدیدی برای اجاره نشینی باشد. صاحب خانه های آپارتمان های 80 متری نوساز در ایثارگان، برای چنین خانه هایی ماهانه حدود دو میلیون و 320 هزار تومان دریافت می نمایند.

خودرو های صفرکیلومتر 250 تا 400 میلیون تومان

پژو 206 صندوقدار مدل سال 99، یکی از انتخا ب ها برای خرید خودرو با بودجه 250 میلیون تومانی است. اگر بودجه شما تا 300 میلیون تومان افزایش پیدا کند، دنا پلاس دنده ای هم به گزینه هایتان اضافه می گردد. اما با 400 میلیون تومان می گردد به برلیانس اتوماتیک فکر کرد.

خودور های دست دوم 200 تا 300 میلیون تومان

پژو 206 تیپ 5 صفرکیلومتر، حدود 260 میلیون تومان در بازار قیمت دارد. اما اگر مدل دست دوم این خودرو را بخواهید، با 208 میلیون تومان می گردد مدل سال 97 این خودرو را خریداری کرد. خرید یک دستگاه خودرو دست دوم دانگ فنگ H30 که چیزی حدود 10 هزارکیلومتر کار نموده باشد، معادل پنج سال حقوق کارگری است.

منبع: فرارو

به "با 300 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 300 میلیون تومان چه خودرویی می توان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید