خودرو

رکوردشکنی مرسدس ، بنز در جهنم سبز ، تصاویر این ابرخودروی 100 میلیارد تومانی را ببینید

مرسدس با ابرخودروی AMG One خود که الهام گرفته از خودروهای فرمول فرمول یک است در مدت 6:35.183 دقیقه پیست معروف جهنم سبز در آلمان را طی کرد و بار دیگر رکورد پیست نوربرگ را به خود اختصاص داد.

20 آبان 1401

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، انواع پژو و شاهین ، تارا اتوماتیک به 577 میلیون تومان رسید

بازار خودروی کشور همچنان در شرایط رکود به سر می برد. در حال حاضر می توان گفت که شرایط بازار نسبت به یک ماه گذشته تغییری نکرده است. خودروهایی که در این یک ماه با کاهش جزئی همراه بودند، مجدد با جهش قیمت همراه شدند.

29 شهریور 1401

زیباترین ایستگاه راه آهن دنیا را ببینید ، سازه ای با هدف کاهش گازهای آلاینده

سرگرمی گاه ساحلی تولوم در مکزیک دارای یک ایستگاه راه آهن بسیار زیباست که با هدف افزایش پایداری در منطقه ساخته شده است.

4 شهریور 1401

عوارض آزادراه ها 28 درصد گران شد

عباس بیات سرمدی، مدیر کل آزادراه های کشور گفت: نرخ عوارض آزادراه های کشور که از سال 99 تا به امروز تغییر و ابلاغ نشده بود، امروز با دستور وزیر راه وشهرسازی میانه حدود 28 درصد افزایش یافت.

14 مرداد 1401

زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد

رسپکت بهمن موتور یک سدان کلاس c است که از طراحی به روزی بهره می برد. شاید بتوان گفت مجذوب کننده ترین قسمت رسپکت بهمن موتور نمای جلوی آن است که در واقع تا حدودی از طراحی های تازه کمپانی پژو الهام گرفته است. طراحیی خشن که جلوپنجره هم به صورت دو تکه طراحی شده...

7 مرداد 1401

وجود زیرساخت های فراوری اتوبوش شهری در آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به وجود کارخانه ها و زیرساخت های فراوری اتوبوس درون شهری در استان، بر ضرورت ورود جدی صنعتگران به این عرصه تاکید نمود.

19 تیر 1401

تیم دوچرخه سواری تایم تریل ایران به مدال برنز دست یافت

تهران (پانا) - تیم دوچرخه سواری تایم تریل ایران در شروع رقابت های جاده قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت.

22 خرداد 1401

مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

رپرتاژآگهی - یونولیت (پلاستوفوم) محصولی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است. این محصول در ایران با نام های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می گردد. در فرآیند فراوری فوم پلاستیکی، گلوله های پلی استایرن منبسط شده پس از یک بار سخت شدن با بخار آب...

16 خرداد 1401

ایران خودرو فیس لیفت نو معرفی کرد، قیمت و ویژگی پژو پارس ELX

به گزارش خبرنگاران، ایران خودرو گفت که خودروی تازه پژو پارس سفارشی ELX را به بازار عرضه می کند.

10 خرداد 1401

برف و باران در راه است

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود یک سامانه بارش زا از غرب به کشور، بارش برف و باران این شهرستان را فرا می گیرد.

6 خرداد 1401

لحظات نفس گیر نجات زن گرفتار در خودروی آتش گرفته

کلانتری فلوریدا ویدئویی از کوشش نیرو های پلیس برای نجات زنی که در داخل ماشینی در حال سوختن گیر نموده بود منتشر نموده و از کوشش های ایثارگرانه آن ها تمجید نموده است.

6 اردیبهشت 1401

سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگری در سال 2016 (قسمت اول)

معرفی سواحل مجذوب کننده آسیا برای گردشگران در سال 2016انگیزه بسیاری از افراد برای گردشگری در شهرهای ساحلی استفاده از حال و هوای سواحل زیبای این شهرها است. به همین علت شهرهای ساحلی اغلب به واسطه این مزیت خود یک قطب توریستی به حساب می آیند. سفر مسافران زیادی...

2 اردیبهشت 1401

اعلام قیمت مالیات خودرو

به گزارش خبرنگاران، طبق طرح مجلس درباره مالیات بر درآمد سرمایه، سود حاصل از فروش خودرو طی مدتی نگهداری مشمول مالیات می گردد.

1 اسفند 1400

حمل ونقل ریلی به نوسازی لوکوموتیو احتیاج فوری دارد

در حالی که دولت با واردات لوکوموتیو مخالفت می نماید و اعتقاد دارد در داخل ظرفیت فراوری داریم، صنعت حمل ونقل ریلی کشور از احتیاج فوری به تامین لوکوموتیو نو و نوسازی در این حوزه سخن می گوید.

26 بهمن 1400

نیشابور میزبان چهارمین همایش ملی آینده پژوهی در حمل و نقل (ترافیک ، انسان ، آینده)شد

خبرگزاری خبرنگاران-چهارمین همایش ملی آینده پژوهی در حمل و نقل (ترافیک ، انسان ، آینده) در سالن همایشهای جهاد دانشگاهی نیشابور به همت شهرداری نیشابور برگزار شد.

17 بهمن 1400

آخرین قیمت خودرو ، آیا خودرو کشش افرایش قیمت دارد؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودروهای داخلی در ایران به توضیح زیر است:

13 بهمن 1400

افزایش قیمت 3 میلیون تومانی سمند، کدام خودروها امروز گران شدند؟

به گزارش خبرنگاران، فرایند افزایش قیمت ها در بین بیشتر خودروهای موجود در بازار متوقف شده است به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید 111 در 24 ساعت گذشته بر روی 168 میلیون تومان ثابت مانده است و پراید 131 نیز در این مدت بر روی قیمت 150 میلیون تومان...

19 دی 1400

500 میلیارد تومان پول در استقلال؛ از ادعا تا واقعیت!

باشگاه استقلال چند ساعت قبل از دیدار با هوادار رسما کارگزار تازه خود را معرفی کرد و خبر از قرارداد 500 میلیاردی با شرکت ایده پروران تبلیغ داد. مبلغی که باعث حیرت همگان شد و خوشحالی هواداران استقلال را در پی داشت. در بیانیه منتشرشده از سوی باشگاه استقلال...

28 آبان 1400

آزمون موتورهای یورو 6 در شرکت تحقیقات موتور ایران خودرو

موتورهای یورو 6 به زودی تست خواهند شد. مدیرعامل شرکت ایپکو از به روزآوری تجهیزات این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا خبر داد و گفت: تا سرانجام تابستان امسال تجهیزات موجود ایپکو قابلیت انجام آزمون موتورها با فناوری روز و سطح آلایندگی اروپا شش را خواهد...

25 مرداد 1400

جزئیات شاخص و معاملات بورس امروز یکشنبه ششم تیر 1400

شاخص کل بورس امروز کار خود را با کمی عقب نشینی آغاز کرده است. انگار که اغلب سهامداران منتظر بازگشایی نماد شستا هستند تا درباره خرید با فروش سهام خود تصمیم نهایی را بگیرند.

9 مرداد 1400
تعداد: (46)