تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین تهیه می گردد

به گزارش وبلاگ یاسی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: تقویم رویدادهای گردشگری این شهرستان با هدف توسعه و پایداری صنعت گردشگری در دوران پساکرونا در دست تهیه است.

تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین تهیه می گردد

بهگزارش وبلاگ یاسی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، عبدالله سهرابی روز دوشنبه 20 مردادماه 99 اظهار کرد: تهیه و اجرای تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین یکی از مصوبات کارگروه مهر و میراث شهرستان بود که با مشارکت دهیاران روستاهای هدف گردشگری و دیگر اعضا در دستور کار نهاده شد.

او اضافه نمود: در این تقویم تمامی آیین ها، آداب ورسوم و جشن های بومی و محلی، احصا شده که برای اجرای آن ها در دوره پساکرونا برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین اضافه نمود: وجود یک تقویم زمانی مناسب گردشگری، می تواند به حضور گردشگران در بهترین زمان و مکان یاری کند و به تناسب با هر برنامه و منطقه ای، طیف گسترده ای از امکانات و خدمات را برای استفاده گردشگران فراهم کند.

او ابراز امیدواری کرد: می توان با برنامه ریزی های مناسب، مسیری روشن را در راستای پیشرفت و توسعه اجتماعی و مالی شهرستان در حوزه گردشگری اسفراین ایجاد کنیم و شاهد شکوفایی و پایداری این صنعت در شهرستان باشیم.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: میراث آریا

به "تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین تهیه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین تهیه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید