خبرنگاران نماینده مجلس: مرزهای آذربایجان شرقی درآمدزا است

به گزارش وبلاگ یاسی، تبریز-خبرنگاران- سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای این استان درآمدزا است و نباید مسئولان نسبت به این موضوع مهم غفلت نمایند.

خبرنگاران نماینده مجلس: مرزهای آذربایجان شرقی درآمدزا است

علی موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ یاسی، توجه ویژه به ظرفیت مرزها را گامی مهم در حل مسائل مالی و رونق اشتغال در کشور و استان خواند و اضافه نمود: با توجه به اینکه مرز مشترک آذربایجان شرقی با چند کشور، می توان با استفاده از ظرفیت های موجود درآمد بسیاری را نصیب کشور و استان کرد.

وی گفت: یکی از بهترین راه ها در جهت کسب سرمایه سرشار و جذب سرمایه گذار، استفاده بهینه از ظرفیت مرزی است که آذربایجان شرقی با داشتن مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان می تواند به بهترین شکل ممکن برای کشور درآمدزایی داشته باشد و شرایط مالی را به نحو مطلوبی سر و سامان دهد.

موسوی لازمه توسعه و پیشرفت هر کشور را استفاده بهینه از داشته ها و مزیت های موجود دانست و ادامه داد: با توجه به وجود مرزهای مشترک بسیار با همسایگان شمالی، جنوبی، شرقی و غربی می توان شرایط مالی بسیار مطلوبی را در کشور ایجاد کرد.

وی یادآوری کرد: بر همین اساس دولت وظیفه دارد با استفاده از ظرفیت مرزها گشایش مالی ایجاد نموده و شرایط امروز کشور را بهبود بخشد.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم افزود: بالا رفتن نرخ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از مزیت های توجه ویژه به مرزها است که می توان با رونق دادن به آنها و ایجاد بازارچه های مرزی، بسیاری از جوانان جویای کار را به شغلی مناسب و پردرآمد رساند و شرایط امروز کشور را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نماینده مجلس: مرزهای آذربایجان شرقی درآمدزا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: مرزهای آذربایجان شرقی درآمدزا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید