اخبار اقتصادی

سمنان؛ رتبه اول در تنوع فراوری داروی دامی کشور

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: استان سمنان از نظر فراوری دارو و تنوع داروی دامی رتبه نخست کشور را دارد.

11 آذر 1401

برنامه نو برای تحقق شهر شیشه ای ، مشارکت مردم در مشخص و اولویت بندی پروژه ها ، توزیع عادلانه اعتبارات و حذف ردیف های تکراری

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تغییر در نحوه بودجه ریزی سالانه شهرداری مرکز خبرداد و گفت: برنامه کلان ما بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی است که تحول بزرگی در فرایند مدیریت، کنترل و نظارت بر بودجه تمام بخش های شهرداری تهران ایجاد خواهد نمود.

12 آبان 1401

شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر

معاون بازسازی و نوسازی مسکن روستایی گفت: تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی با ارائه تضمین نامه سازمان برنامه و بودجه از 5 مهر پرداخت خواهد شد.

3 مهر 1401

جدیدترین قیمت پراید، تیبا، انواع پژو و شاهین ، تارا اتوماتیک به 577 میلیون تومان رسید

بازار خودروی کشور همچنان در شرایط رکود به سر می برد. در حال حاضر می توان گفت که شرایط بازار نسبت به یک ماه گذشته تغییری نکرده است. خودروهایی که در این یک ماه با کاهش جزئی همراه بودند، مجدد با جهش قیمت همراه شدند.

29 شهریور 1401

افزایش 40 متری ارتفاع تاج سد نرگسی کازرون

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در 2 سال اخیر ارتفاع تاج سد نرگسی در این شهرستان 40 متر افزایش یافته است.

25 شهریور 1401

خواهر کیم جونگ اون خطاب به رئیس جمهور کره جنوبی: دهانت را ببند!

پس از اظهارات رئیس جمهوری کره جنوبی مبنی بر اینکه کشورش مایل است در ازای خلع سلاح هسته ای کره شاقتصادی، به این کشور کمک اقتصادی کند، خواهر کیم جونگ اون گفت که این رئیس جمهور باید دهان خود را ببندد.

28 مرداد 1401

اتفاق عجیب در باشگاه استقلال؛ بمب منفجر شد؟!

خبرنگاران: محمد محبی را باید بازیکن نو استقلال دانست. این خبری است که ماه ها قبل به طور روزانه درباره اش صحبت شده و به نظر می رسد محقق شده است! در واقع روز گذشته در چندین رسانه خبر قطعی پیوستن محمد محبی به استقلال منتشر شد، ولی اندکی بعد این خبر تغییر جهت...

17 مرداد 1401

عوارض آزادراه ها 28 درصد گران شد

عباس بیات سرمدی، مدیر کل آزادراه های کشور گفت: نرخ عوارض آزادراه های کشور که از سال 99 تا به امروز تغییر و ابلاغ نشده بود، امروز با دستور وزیر راه وشهرسازی میانه حدود 28 درصد افزایش یافت.

14 مرداد 1401

ابلاغ شیوه نامه شناسایی و جذب استعدادهای برتر در دستگاه های اجرایی

بنیاد ملی نخبگان چند سالی است که رویکردی را برای حفظ و نگهداری استعدادهای برتر دانشگاهی در پیش گرفته است. این بنیاد در قالب چند طرح در سال های گذشته تلاش کرده تا در برابر موج مهاجرت گسترده نخبگان و استعدادهای ایرانی، زمینه برای ماندن و حفظ کردن تعداد...

2 مرداد 1401

برق کدام ادارات امروز قطع شد؟

برق 8 دستگاه اجرایی به علت رعایت نکردن الگو های طرح پایش مصرف برق راس ساعت 12 امروز قطع شد.

29 تیر 1401

تغییر مدیران عامل شرکت های بازرگانی دولتی و امور دام

وزیر جهاد کشاوری در احکام جداگانه ای محسن سلامی را به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام و سید سعید راد را به عنوان سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران منصوب کرد.

25 تیر 1401

تمدید ثبت نام در نهضت ملی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از تمدید ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه آذر ماه امسال خبر داد.

22 تیر 1401

وجود زیرساخت های فراوری اتوبوش شهری در آذربایجان شرقی

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به وجود کارخانه ها و زیرساخت های فراوری اتوبوس درون شهری در استان، بر ضرورت ورود جدی صنعتگران به این عرصه تاکید نمود.

19 تیر 1401

رشد جمعیت سالمندی 3 برابر افزایش جمعیت کشور است

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: سرعت رشد جمعیت سالمندی در جامعه ما بیش از 3 برابر رشد جمعیت است؛ لذا ما دچار جمعیت سالمند هستیم و این شرایط رو به رشد است.

15 تیر 1401

جمهوری اسلامی: جراحی مالی باید از هزینه های حکومتی آغاز می شد

جمهوری اسلامی نوشت: بر اساس نظر منتقدان، طرح اصلاح مالی دولت دچار دو مشکل اساسی است.

14 تیر 1401

واکنش بهادری جهرمی به سخنان گزارشگر سازمان ملل

به گزارش خبرنگاران، واکنش بهادری جهرمی به سخنان گزارشگر سازمان چه بود؟

10 تیر 1401

افزایش قیمت کالاهای اساسی با پرداخت یارانه، قیمت چطور افزایش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی در سخنانی با مردم گفت: بر اساس پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه قرار است به سه دهک نخست مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و از دهک چهارم به بعد مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر پرداخت گردد.

6 تیر 1401

اتصال 5 نیروگاه به شبکه گاز تا سرانجام سال 1401

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه نیروگاه چابهار، پاییز امسال به شبکه گاز متصل خواهند شد، گفت: درمجموع تا انتها امسال 5 نیروگاه تازه به خطوط سراسری گاز متصل خواهد شد.

5 تیر 1401

وزیر فرهنگ: مرجعیت مقوله فرهنگ در تصمیم های دولت به تثبیت می رسد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه با تاکید بر نقش و جایگاه فرهنگ در تصمیمات کشور گفت که در دولت سیزدهم تلاش می شود تا جایگاه اصلی و مرجعیت مقوله فرهنگ در تصمیم های...

29 خرداد 1401

درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز اطلاع داد.

20 خرداد 1401
تعداد: (187)