زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد

به گزارش وبلاگ یاسی، رسپکت بهمن موتور یک سدان کلاس c است که از طراحی به روزی بهره می برد. شاید بتوان گفت مجذوب کننده ترین قسمت رسپکت بهمن موتور نمای جلوی آن است که در واقع تا حدودی از طراحی های تازه کمپانی پژو الهام گرفته است. طراحیی خشن که جلوپنجره هم به صورت دو تکه طراحی شده است و طرحی کهکشانی دارد. طراحی چراغ های روز هم دو تکه است که یک تکه داخل چراغ و تکه دیگر ادامه آن در زیر سپر قرار گرفته است.

زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد

طبق عکس های منتشرشده از این خودرو قسمتی از جلوپنجره آن به رنگ قرمز و دو رنگ آبی در آمده است که تا حدودی شبیه به خودرو های M بی ام و است که البته علت آن مشخص نیست، اما هرچه هست علت بر به رخ کشیدن قدرت و قوای فنی این خودرو نباید باشد. در نمای جانبی با وجود طراحی خیلی ساده از دو خط استفاده شده است تا رسپکت کمی حالت عضلانی داشته باشد.

در نمای عقب چراغ های دو تکه و کشیده را می بینیم که تا وسط در صندوق ادامه پیدا نموده و ظاهری مدرن به این سدان چینی داده است. در صندوق دارای برآمدگی است که نقش باله را بازی می نماید و همراه با دو خروجی مستطیلی اگزوز به جنبه اسپرت ظاهری رسپکت اضافه نموده است.

شواندو به عنوان سدانی اسپرت خوش سیما برابر با 4666 میلی متر در طول، 1825 میلی متر در عرض و 1483 میلی متر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2700 میلی متر است. وزن خالص خودرو باتوجه به تریم(نوع جعبه دنده) 1366 و 1409 کیلوگرم محاسبه شده است. باتوجه به اینکه رسپکت بهمن روی پلتفرم آریزو ساخته شده، از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT با 9 دنده مصنوعی استفاده می نماید که در خودروهای چری نصب شده است.

به گفته مدیرعامل گروه بهمن این خودرو که تست های فنی آن از اواخر ماه گذشته شروع شده است، اوایل سال 1401 وارد بازار خواهد شد. بیوک علی مرادلو درباره اندازه داخلی سازی رسپکت گفت: در حال حاضر اندازه دقیق آن مشخص نیست، اما محصول های قبلی هم با 20 تا 30 درصد داخلی سازی شروع شد. برنامه تعمیق داخلی سازی برای این محصول نیز در دستور کار واقع شده است. وی ادامه داد: خط مونتاژ بدنه رسپکت در حال نصب و راه اندازی است و پس از آن نوبت به خط مونتاژ می رسد. در حال حاضر، در حال اجرا تست های فنی و جاده ای این محصول هستیم.

علی مرادلو تأکید کرد: در بحث قیمت گذاری از دو منظر حرکت می کنیم و اصلاً به رقبا کاری نداریم. این تصور غلطی است. سعی می کنیم بر اساس احتیاج بازار و بر اساس قیمت تمام شده و بعلاوه یک سود مشخص که در گروه مشخص و تعریف شده است، قیمت گذاری کنیم. علی مرادلو ادامه داد: البته اگر پس از آن اختلاف قیمت با بازار ایجاد شد، سعی می کنیم تیراژ را زیاد کنیم تا قیمت متعادل گردد. به طور کلی در سیاست گذاری های خود در پی قیمت عادلانه هستیم.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ یاسی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید