سریال ادامه دار فرزندکشی ؛ پدر خشمگین پسرش را کشت!

به گزارش وبلاگ یاسی، مردی پسرش را بخاطر میانجیگری در دعوای خانوادگی به قتل رساند.

سریال ادامه دار فرزندکشی ؛ پدر خشمگین پسرش را کشت!

به گزارش رکنا، اخبار سریالی فرزندکشی های دلخراش تمامی ندارد. 26 خرداد بابک خرمدین به دست پدر و مادرش به قتل رسید که این فرزندکشی با واکنش منفی مردم روبرو شد. مدتی بعد فرزندکشی دیگری در اسفراین رخ داد، مادر اسفراینی 2 کودک خردسال خود به نام های امیر و آیلین را به قتل رساند. چندی بعد هم باران در یک حادثه یک فرزندکشی دیگر کشته شد. مادر باران که بیماری حاد اعصاب و روان مبتلا بود فرزند 4 ساله خود را به قتل رساند. جدیدترین حادثه فرزندکشی مربوط به فسا است که در آن پیغام بلاغی به وسیله پدرش به قتل رسید.

ماجرای فرزندکشی در فسا

هفتم تیرماه سال جاری مأموران پلیس در جریان وقوع یک فقره قتل در محله قاسم آباد سفلی در استان فارس قرار گرفتند. با آغاز تحقیقات معین شد مقتول مردی به نام پیغام بلاغی است که به وسیله پدرش در خانه به قتل رسیده است.

پیغام بلاغی با 2 ضربه چاقو به قلب و سرش به وسیله پدرش کشته شد. مادر او در کما به سرمی برد و خبر ندارد پسرش پیغام زیر خروار ها خاک دفن شده است.

دستگیری قاتل فرزندکش

پس از قتل پیغام بلاغی تیمی از ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا قاتل را دستگیر نمایند. تیم پلیسی با در نظرگرفتن اظهارات شاهدان، برسی های مقدماتی و تجزیه و تحلیل های اطلاعاتی قاتل را شناسایی و او را در فسا به دام انداختند.

یکی از اهالی محله قاسم آباد سفلی ماجرای فرزندکشی را اینطور شرح داد: پیغام بلاغی کارمند شرکت منابع آب استهبان بود. همسایه ها می گفتند از خانه خانواده بلاغی هروز صدای درگیری شنیده می شد و قاتل که شغلش رانندگی با ماشین باری بوده دچار اختلال روحی و روانی است.

قتل پیغام به دست پدر

هم محله ای مقتول اضافه کرد: روز حادثه براثر صدای زیاد ناشی از درگیری همسایه ها پلیس را درجریان گذاشتند. قاتل پس از وارد کردن ضربات چاقو به پیغام و همسرش قبل از رسیدن پلیس فرار کرد.

او در سرانجام گفت: در این درگیری پیغام بر اثر ضربات چاقو در راه انتقال به بیمارستان کشته شد و مادرش هم هم اکنون در کما است. چند روز بعد از قتل پیغام بلاغی متوجه شدیم، صبح سه شنبه هشتم تیرماه قاتل در فسا دستگیر شده است.

بنابراین گزارش، متهم پس از دستگیری به جرم جنایت صورت گرفته در منطقه قاسم آباد سفلی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.

منبع: فرارو

به "سریال ادامه دار فرزندکشی ؛ پدر خشمگین پسرش را کشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال ادامه دار فرزندکشی ؛ پدر خشمگین پسرش را کشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید