قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مسائل فعالان اقتصادی

به گزارش وبلاگ یاسی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی از تلاش های رئیس مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانینی با هدف رفع مسائل فعالان اقتصادی تشکر کرد.

قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مسائل فعالان اقتصادی

به گزارش وبلاگ یاسی، متن پیام غلامحسین شافعی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما به نمایندگی از سوی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران وهمچنین فعالان مالی بخش خصوصی بر خود لازم می دانم از تلاش های صادقانه و بی وقفه جنابعالی در جایگاه ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در 12 سال اخیر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دیدگاه علمی شما به مسائل بنیادین و زیربنایی کشور، در کنار پیگیری های مجدانه حضرتعالی برای حل مسائل فعالان مالی، در تصویب قوانینی همچون بهبود مستمر فضای کسب و کار، حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی، قانون تجارت و 10 ها قانون دیگر مرهون توجه خاص آن برادر عزیز و بزرگوار و اهتمام نمایندگان محترم مجلس در این ادوار است.

امیدواریم الگوی جدیدی که از همکاری قوه محترم مقننه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در این دوران بنا نهاده شد، در دوره جدید قانونگذاری نیز توسعه یافته و تقویت شود.

مزید تاییدات جنابعالی را از خداوند قادر سبحان مسئلت دارم.

غلامحسین شافعی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مسائل فعالان اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مسائل فعالان اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید