لحظات نفس گیر نجات زن گرفتار در خودروی آتش گرفته

به گزارش وبلاگ یاسی، کلانتری فلوریدا ویدئویی از کوشش نیرو های پلیس برای نجات زنی که در داخل ماشینی در حال سوختن گیر نموده بود منتشر نموده و از کوشش های ایثارگرانه آن ها تمجید نموده است.

لحظات نفس گیر نجات زن گرفتار در خودروی آتش گرفته

به گزارش وبلاگ یاسی، کلانتر پاسکو گفت که نیرو های پلیس درست بعد از نیمه شب به تصادف در روگذر ایالتی Route 52 رسیدند. خودرو تا حدی روی یک گاردریل قرار داشت و شعله های آتش از زیر کاپوت آن خارج می شد.

در ویدئوی منتشر شده، نیرو های پلیس به سمت خودروی در حال سوختن می فرایند و از کپسول های آتش نشانی استفاده می نمایند. اما آتش به راننده محبوس نزدیک می گردد. آن ها سه کپسول آتش نشانی را برای فرونشاندن شعله های آتش استفاده کردند.

در حالی که آتش همچنان ماشین را می سوزاند، کوشش می نمایند زن را از روی جایگاه عقب بیرون بکشند. اما نتوانستند جایگاه او را جابجا نمایند و زن گیر افتاده بود. در ادامه با شکستن درب به سرعت او را از روی فرمان و کیسه هوا بیرون می کشند.

کلانتری گفت: ما ویدئویی از این نجات را به اشتراک می گذاریم تا خطراتی را که ماموران ما در هر شیفت کاری با آن روبرو می شوند، نشان دهیم. ما به کوشش های فداکارانه آنان افتخار می کنیم.

طبق اعلام گشت بزرگراه فلوریدا زن 30 ساله هنگام رانندگی مست بوده و دچار حادثه شده است. این زن سریعاً به بیمارستان منتقل شد و شرایط او مساعد بود.

منبع: فرارو

به "لحظات نفس گیر نجات زن گرفتار در خودروی آتش گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظات نفس گیر نجات زن گرفتار در خودروی آتش گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید