مجموعه داستان باد مرگ در مشهد رونمایی شد

به گزارش وبلاگ یاسی، خبرنگاران/خراسان رضوی مجموعه داستان باد مرگ اثر سروش مظفر مقدم در مشهد رونمایی شد.

مجموعه داستان باد مرگ در مشهد رونمایی شد

سروش مظفر مقدم در مراسم رونمایی از کتاب بادمرگ، تازهترین اثر خود که به همت انجمن ادبی گات در مشهد برگزار گردید، اظهار کرد: از سال 97 تا به امروز داستان های بلندتری نسبت به آثار پیش از آن نوشتم و از لحاظ مضمونی نیز تغییرات عمده ای را در نوشته هایم ایجاد نموده ام. بعضی از داستان های تازه مانند جاده دستخضر، خانم خانم ها و بخشی از باد مرگ در مطبوعات چاپ شده و خداروشکر بازخوردهای خوبی نسبت به آن ها دریافت کرد بودم.

وی اضافه کرد: بعضی از داستان های این کتاب در سال 95 نوشته شده که پس از آن ویرایش و بازنویسی شده است. خوشبختانه یا شوربختانه بین سال های 1396 تا 1400 اثری از من به چاپ نرسید و همین موضوع سبب شد فرصت بیشتری برای پیرایش داستان های کتاب باد مرگ داشته باشم و آن را صیقل دهم که البته بعضی از آن زمان زیادی برد. به عنوان مثال باید بگویم که در 2 داستان اول کتاب خیلی کار کردم و به 80 درصد از آنچه که در ذهنم بود، در این داستان ها رسیدم. هر چند شاید هنوز هم جای کار داشته باشد چرا که به نظرم هر اثر ادبی هر چقدر مورد ویرایش قرار بگیرد، باز هم مرتب تر و بهتر می گردد.

محمدباقر کلاهی اهری، شاعر پیشکسوت مشهد نیز در ادامه این جلسه بیان نمود: معمولا وقتی کتابی با علاقه من سازگار نباشد، وقت خود را بابت آن هدر نمی دهم چراکه وقت زیادی برای این موضوع نیست اما پیش از این آثار سروش مظفر مقدم را مطالعه نموده بودم و در جریان نگارش آن هم حضور داشته ام. وقتی آقای مظفر مقدم کتاب باد مرگ را به من هدیه داد، آن را در کمتر از 24 ساعت مطالعه کردم و برای من که حوصله زیادی ندارم، مطالعه این کتاب طی یک روز، یک رکورد در مطالعه محسوب می گردد.

در ادامه این جلسه افرادی مانند رضا عابدین زاده، حسین عباس زاده، بابک بابایی و کیمیا تاج نیا نیز به خوانش داستان پرداختند و نظرات خود را در رابطه با این کتاب ارائه دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجموعه داستان باد مرگ در مشهد رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه داستان باد مرگ در مشهد رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید