پیغام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حلول سال جدید

به گزارش وبلاگ یاسی، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با تبریک فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی اظهار امیدواری کرد که با برنامه های عملیاتی در راستای بهره وری، افزایش فراوری، رونق کار، ارتقای سطح درآمدها و بهبود معیشت مردم این خطه رقم خورد.

پیغام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حلول سال جدید

حمید ملانوری شمسی در این پیغام گفت: نوروز، پیغام آور تغییر و تحول است، نیکو روزی که به میمنت مَقدَمش، کرختی زمستان از طبیعت رخت برمی بندد، شکوفه ها بر شاخسار درختان خودنمایی می نمایند و شور و شعفی وصف ناشدنی، دنیا را برای رستن و زیبا شدن فرا می گیرد.

به گزارش وبلاگ یاسی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اضافه نمود: نوروز باستانی، سال جاری در تقارنی خجسته با ماه مبارک شعبان المعظم، در حالی پا به لحظه هایمان می نهد که در همین روزهای نخستین سال نو، کام مان را به شهد میلاد منجی عالم بشریت(عج) شیرین می کنیم، مولود فرخنده ای که دنیا و دنیایان 1400 سال است چشم انتظار ظهورش، منتظر اتفاقی میمون و مبارکند، و چه خوش که این فراق 1400 ساله در سال 1400 به انتها برسد و دیدگان مان به نور وجودش روشنایی گیرد.

ملانوری اعلام کرد: و اینک بهار، این باشکوه ترین خلقت خداوندی بر ما ارزانی شده تا سختی های یک سال پردغدغه آلوده به کرونا را به فراموشی بسپاریم و خود را برای استقبال از روزهایی نو، با اتفاقاتی میمون و مبارک مهیا کنیم.

وی گفت: سال 1399 با همه دشواری هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر زمینیان تحمیل شد، تجربه های موفقی نیز به همراه داشت، این که ما توانستیم از دل بحران کرونا، برای فراوری نیازهای اولیه این روزها- ماسک و مواد ضدعفونی نماینده- برنامه ریزی کنیم و مازاد فراوریمان را به دیگر مناطق ارسال کنیم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دست در دست هم گره گشای آنهایی باشیم که کمرشان زیر بار این بیماری خم شده بود و یک بار دیگر نام خراسان جنوبی را به واسطه مردمان نوعدوستش بر زبان ها جاری کنیم.

ملانوری ادامه اد: همچنین با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، سدی در مقابل شیوع بیماری باشیم و پیش بینی های بدبینانه دشمنان را در مورد ناتوانی کشور در مقابله با این بیماری قرن، نقش بر آب نماییم، تنها بخشی از توفیقات این سال بود.

وی گفت: در کنار این، احداث هزاران باب مسکن شهری و روستایی، توسعه و کیفی سازی راه ها، افزایش سرمایه گذاری های شرکت های معتبر برای بهره برداری هر چه بهتر و بیشتر از ذخایر موجود، به ثمر نشستن برنامه های استان در زمینه افزایش بهره وری محصولات کشاورزی، نتیجه دادن اقدامات در راستای محرومیت زدایی از شهرستان های مرزی با یاری دستگاه های تعیین، شروع عملیات اجرایی پروژه عظیم انتقال آب از خلیج فارس، افزایش سهم استان از اعتبارات ملی و بالطبع سرعت دریافت پروژه های عمرانی و مالی، تنها گوشه ای از اقداماتی است که طی این یک سال انجام شد تا گامی بلند به سوی توسعه خراسان جنوبی باشد.

ملانوری بیان کرد: اما آن چه پیش رو داریم، سال 1400 است با برنامه های عملیاتی در راستای بهره وری، افزایش فراوری، رونق کار، ارتقای سطح درآمدها و بهبود معیشت مردم نازنین این دیار که به ولایتمداری، قناعت، مردمداری، تدین و اخلاص، شهره اند، و صد البته مهمترین برنامه سال 1400 ، برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه است که بدون تردید با همراهی همه آحاد و اقشار جامعه، با مشارکتی حداکثری رقم خواهد خورد تا یکبار دیگر نام خراسان جنوبی در صدر جدول همراهی ها و همدلی ها بماند.

وی اضافه نمود: اینجانب ضمن شادباش حلول نوروز یکهزار و چهارصد هجری شمسی به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت عظیم ایران اسلامی و مردم عزیز خراسان جنوبی، سالی توام با بهروزی و توفیق را برای همگان از درگاه ایزد منان آرزو دارم. امید که در سایه کوشش، همت و همدلی همه علاقه مندان به توسعه خراسان جنوبی، سالی پرخیر و برکت پیش رو داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیغام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حلول سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت حلول سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید