گلایه والدین از گرانی سرویس مدارس و برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه در گلستان

به گزارش وبلاگ یاسی، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 21 شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

گلایه والدین از گرانی سرویس مدارس و برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه در گلستان

شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای وبلاگ یاسی ، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

سلام برای گران شدن سرویس مدارس پیغام می دهم. مسیری که سال گذشته یک میلیون و پانصد هزار تومان بودامسال ده میلیون و پانصد هزار تومان شده است. لطفا تا دیر نشده هرچه زودتر نسبت به این موضوع رسیدگی کنید.

سلام ما اهالی ساکنین شهرک دریا آبادان هستیم شهرک دریا در مرکز شهر آبادان مابین لین پانزده احمدآباد جمشید آباد و ذوالفقاری قرار گرفته است. ماه ها است که پیمانکاران آبفا اقدام به کنده کاری، خیابان های اصلی شده است. قابل ذکر است که در شهرک دریا دو مدرسه وجود دارد خواهشمندیم قبل از بازگشایی مدارس نسبت به بازسازی آسفالت ها اقدام گردد.

سلام وقت بخیر تعدادی از نو معلمان بعضی استان ها در این روز ها که در آستانه سال تحصیلی تازه با آن روبرو شدند جابجایی محل خدمت، دو معلم کاملا همتراز موافقت نمی گردد. لطفا پیگیری کنید.

برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه و بستر رودخانه به طور شبانه و آسیب رسانی به زمین های کشاورزی مردم در استان گلستان شهرستان مینودشت روستای ده عبدالله شیرعلیان را آنالیز کنید.

سلام ما اهالی منطقه آب انجیرک شهرستان پردیس حدود 200 خانوارهستیم که با جواز و سند خانه ساختیم، ولی از امکاناتی مانند گاز، آب و برق محروم هستیم. 4 سال است که از این موضوع گذشته، ولی هیچ کس جوابگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

سلام چرا جاده اهواز به خرمشهر حتی یک پمپ بنزین وجود هم ندارد؟ آنالیز کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

وبلاگ یاسی شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گلایه والدین از گرانی سرویس مدارس و برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه والدین از گرانی سرویس مدارس و برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید