معماری و عمران

ترمیم 2 هزار زمین چمن تا آخر سال، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال بانوان

نادعلی گفت:تا آخر سال دوهزار زمین چمن ترمیم می گردد که این موضوع باعث کاهش ورودی آسیب اجتماعی است.

28 مهر 1401

شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر

معاون بازسازی و نوسازی مسکن روستایی گفت: تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی با ارائه تضمین نامه سازمان برنامه و بودجه از 5 مهر پرداخت خواهد شد.

3 مهر 1401

گلایه والدین از گرانی سرویس مدارس و برداشت غیر مجاز از حریم رودخانه در گلستان

مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 21 شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

24 شهریور 1401

مشارکت مردم و نخبگان در بهبود فرآیندهای مدیریت شهری

خبرگزاری خبرنگاران-اولین رویداد ایده پردازی شهرداری تهران با عنوان جشنواره تهران 1404 با مشارکت مردم، دانشگاه ها و کارکنان مدیریت شهری تهران و کلانشهرها در دو بخش تخصصی و عمومی برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

21 خرداد 1401

درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز اطلاع داد.

20 خرداد 1401

مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

رپرتاژآگهی - یونولیت (پلاستوفوم) محصولی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است. این محصول در ایران با نام های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می گردد. در فرآیند فراوری فوم پلاستیکی، گلوله های پلی استایرن منبسط شده پس از یک بار سخت شدن با بخار آب...

16 خرداد 1401

عرضه بیش از 1.5 میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران-تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه 7 اسفند ماه میزبان عرضه یک میلیون و 552 هزار و 794 تن انواع کالا است.

14 اردیبهشت 1401

مشترکان پرمصرف برق باید پول مصرف مازاد خود را پرداخت نمایند

خبرنگاران - عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سقف الگوی مصرف باید به گونه ای مشخص گردد که برای یک زندگی معمولی و مصرف عادی جوابگو باشد و مشترکان پرمصرف برق بایستی پول مصرف مازاد خود را بپردازند.

1 اردیبهشت 1401

خرید 41 مدل برچسب کابینت بسیار شیک و زیبا

آشپزخانه ها مکان هایی هستند که مردم به خصوص خانم ها بیشترین زمان را در آنجا می گذرانند. ممکن است کابینت ها به دلایل زیادی مانند فرسودگی نیاز به تجدید یا تغییر در طول زمان داشته باشند. در چنین شرایطی بهترین راهکار استفاده از برچسب کابینت است که در ادامه...

29 بهمن 1400

حمل ونقل ریلی به نوسازی لوکوموتیو احتیاج فوری دارد

در حالی که دولت با واردات لوکوموتیو مخالفت می نماید و اعتقاد دارد در داخل ظرفیت فراوری داریم، صنعت حمل ونقل ریلی کشور از احتیاج فوری به تامین لوکوموتیو نو و نوسازی در این حوزه سخن می گوید.

26 بهمن 1400

فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران بیان داشت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 روز آدینه در پیست گود سیمان شیراز برگزار گردید که تیم استان فارس با اقتدار به مقام نخست کشور دست یافت.

22 بهمن 1400

نیشابور میزبان چهارمین همایش ملی آینده پژوهی در حمل و نقل (ترافیک ، انسان ، آینده)شد

خبرگزاری خبرنگاران-چهارمین همایش ملی آینده پژوهی در حمل و نقل (ترافیک ، انسان ، آینده) در سالن همایشهای جهاد دانشگاهی نیشابور به همت شهرداری نیشابور برگزار شد.

17 بهمن 1400

دانشگاه هنر تهران، میزبان نمایشگاه اودلاجان

پردیس باغ ملی دانشگاه هنر از 16 تا 24 خرداد ماه میزبان نمایشگاه از عکس های بافت تاریخی اودلاجان در تهران است.

10 بهمن 1400

استان زنجان نمونه ای از ظرفیت ها و افتخارات ما در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استان زنجان نمونه ای از ظرفیت ها و افتخارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

11 دی 1400

سگ بازیگوش زحمات کارگران ساختمانی را به باد داد!

یک سگ بازیگوش زحمات کارگرانی که در حال سیمان کاری کف حیات یک خانه بودند را بر باد داد.

2 آذر 1400

خطرناک ترین عقرب ایران در کمین زلزله زدگان اندیکا ، کانس های زلزله کرمانشاه را به اندیکا برسانید

خبرنگاران: در شرایطی که بیش از سه هفته از وقوع زلزله اندیکا گذشته است، رئیس ستاد مرکزی قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر نیاز شدید زلزله زدگان به کانکس مطرح کرد: با توجه به سرما و خطرات شدیدی که در روستاهای اندیکا وجود دارد که یکی از آنها...

30 آبان 1400

ایجاد ساختمانی بتنی و ناهمگون با بافت تاریخی یزد در مجاورت کتابخانه مرکزی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ایجاد ساختمانی بتنی و ناهمگون با بافت تاریخی یزد در مجاورت کتابخانه مرکزی صورت می گیرد.

15 آبان 1400

سندرز: یمن غذا و دارو احتیاج دارد نه بمب و محاصره

در واکنش به تصمیم آمریکا برای توقف حمایت نظامی خود از حملات ائتلاف سعودی در حنگ یمن، سناتور برنی سندرز بیان کرد، این اقدام به حل درگیری های یمن و ارائه یاری ها و بازسازی این کشور یاری خواهد نمود.

30 مرداد 1400

داستان روبیکا و حساب های کاربری جعلی: وقتی با برداشتی اشتباه هسته زایی صورت می گیرد و تفسیر نادرستی از جهت جذب انبوه کاربر اینستاگرام در ماه های نخستین آن صورت می گیرد!

در شبکه های اجتماعی از امروز صبح غوغایی در مورد روبیکا به راه افتاده است. داستان از انجا شروع که برخی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین بازیکن سابق این تیم -حسین کننانی زادگان- در استوری هایی اعلام کردند که متوجه شده اند که در روبیکا اکانت هایی...

27 مرداد 1400

چطور دیوار پشت تلویزیون را متناسب با نوع دکوراسیون تزیین کنیم؟

دیوار پشت تلویزیون امروزه سبک و تزئینات خاص خود را دارد. با اینکه تغییر در این قسمت کوچک است و هزینه زیادی هم ندارد، ولی تغییر و تحول زیادی در منزل ایجاد خواهد نمود. حتی گاهی اوقات تزیین دیوار پشت تلویزیون آن را به نقطه کانونی منزل تبدیل می نماید. اما این...

15 مرداد 1400
تعداد: (36)