تئاتر

اعضای هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر، اعضای هیات انتخاب بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) در چهلمین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.

4 اردیبهشت 1401

فیلم لحظه بیرون انداختن مینا وحید از کنسرت ماکان بند ! ، خانم بازیگر ضایع شد

خبرنگاران: مینا وحید بعد از حرکت جنجالی اش در کنسرت ماکان بند در صفحه شخصی اش از خودش و امیر مقاره صحبت هایی کرد که جنجال به پا کرد.

19 بهمن 1400

پله های برقی مترو فرسوده شدند ، پای قطعات چینی در میان است؟

به گزارش خبرنگاران، 868 پله برقی در مترو مرکز وجود دارد. گزارش های متعددی وجود دارد که در ایستگاه های پر رفت و آمد مانند تجریش، تئاتر شهر، آزادی و اکباتان پله برقی متروها از کار افتاده اند. ن هم در ایستگاه هایی که هم پر تردد هستند و هم تعداد پله های آن زیاد...

27 دی 1400

انتشار نمایشنامه برگزیده جشنواره تئاتر فجر که به الهام کردا تقدیم شد

تهران (پانا) - نمایشنامه برگزیده جشنواره تئاتر فجر در قالب کتاب منتشر شد.

31 شهریور 1400

خبرنگاران 19 هزار نفر مخاطب آثار جشنواره نمایش عروسکی را مشاهده کردند

تهران- خبرنگاران- مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراهی فضای مجازی برای ارائه آثار جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک را گامی مهم در راستای تحقق عدالت فرهنگی و همراهی مخاطبان سراسر کشور دانست و شرح داد: بیش از 19 هزار نفر به تماشای آثار...

15 فروردین 1400

عزت الله مهرآوران به شاهد پیوست

خبرگزاری خبرنگاران-عزت الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر به پروژه تلویزیونی شاهد پیوسته است.

19 آبان 1399

گالیله تئاتر ایران را تکان می داد

اکبر زنجانپور بازیگر و کارگردان مطرح تئاتر که سابقه همکاری با زنده یاد حمید سمندریان را داشت، در سالروز تولد این هنرمند از آرزوی 43 ساله او برای اجرای نمایش گالیله گفت که بعضی مانعش شدند.

4 تیر 1399