شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر

به گزارش وبلاگ یاسی، معاون بازسازی و نوسازی مسکن روستایی گفت: تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی با ارائه تضمین نامه سازمان برنامه و بودجه از 5 مهر پرداخت خواهد شد.

شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر

مجید جودی گفت: با پیگیری های انجام شده اعلام شده که متقاضیان وام مسکن روستایی می توانند از 5 مهر اقدام به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی روستایی نمایند، اما به شرطی که سازمان برنامه وبودجه اقدام به ارائه تضمین نامه بانکی کند.

به گفته معاون بازسازی ونوسازی مسکن روستایی از نیمه دوم سال گذشته تا کنون 100 هزار واحد مسکن روستایی تسهیلات 100 میلیون تومانی مسکن روستایی گرفته اند و بانک ها در حال حاضر این تسهیلات را پرداخت می نمایند، اما متقاضیان تمایل چندانی به دریافت این تسهیلات ندارند.

او می گوید: با رایزنی های انجام شده متقاضیانی که تسهیلات 100 میلیون تومانی را دریافت نموده اند می توانند بامراجعه به بانک ها 100 میلیون تومان دیگر تسهیلات دریافت نمایند. البته این اقدام در مصوبه هیئت دولت نیامده است، اما بنیاد مسکن در حال رایزنی برای پرداخت این تسهیلات است.

جودی گفت: تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی بانرخ سود 5 درصد به متقاضیان پرداخت می گردد. پیش از این اعلام شده بود که نرخ سود تسهیلات مسکن روستایی 18 درصد باشد که با رایزنی های انجام شده 13 درصد از این تسهیلات به صورت یارانه ای به وسیله دولت پرداخت شده و مابقی به وسیله متقاضیان پرداخت خواهدشد.

وبلاگ یاسی مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پرداخت تسهیلات 200 میلیون تومانی مسکن روستایی از 5 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید