افزایش قیمت کالاهای اساسی با پرداخت یارانه، قیمت چطور افزایش می یابد؟

به گزارش وبلاگ یاسی، ابراهیم رئیسی دوشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی در سخنانی با مردم گفت: بر اساس پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه قرار است به سه دهک نخست مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر و از دهک چهارم به بعد مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر نفر پرداخت گردد.

افزایش قیمت کالاهای اساسی با پرداخت یارانه، قیمت چطور افزایش می یابد؟

وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم این طرح حذف ارز ترجیحی نیست بلکه نحوه تخصیص آن متفاوت می گردد، اضافه نمود: بر این اساس سه دهک اول تقریباً هر نفر 400 هزار تومان دریافت می نمایند. دهک های چهارم تا نهم نیز هر نفر 300 هزار تومان دریافت می نمایند.

رئیس جمهوری تاکید نمود: قیمت نان و دارو و بنزین به هیچ وجه برای هیچکدام از مردم تغییر نمی نماید و نان سنتی به دست همه مردم می رسد و بعد از اینکه زیرساخت ها را تکمیل کردیم، دارو نیز از مجرای بیمه ها به دست مردم می رسد و آن یارانه ای که واردنماینده دریافت می نماید به بیمه ها می رسد تا دارو با قیمتی که الان وجود دارد به مردم برسانند. نان و بنزین هم به این ترتیب هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت.

رئیسی یادآور شد: این یاری هزینه ای معیشتی برای دو ماه خواهد بود تا کالابرگ الکترونیکی آماده گردد. ما دولتی صادق الوعد هستیم و این یارانه را پیش از اجرای طرح، برای مردم فراهم خواهیم کرد و به دست آنان خواهیم رساند.

وی بعلاوه گفت: البته آنچه به عنوان یاری معیشتی قرار است به نان تعلق گیرد با این یاری هزینه معیشتی 300 تا 400 هزار تومانی که قرار است به دهک های مالی پرداخت گردد، فرق دارد و در جای خودش پرداخت می گردد و طبعا به این مقدار یارانه 300 تا 400 هزار تومانی اضافه نموده می گردد.

برای جزئیات بیشتر خبر جزئیات یارانه تازه معین شد/ چه کسانی یارانه تازه را می گیرند؟ را بخوانید.

برای جزئیات بیشتر خبر جزئیات یارانه تازه معین شد/ چه کسانی یارانه تازه را می گیرند؟ را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "افزایش قیمت کالاهای اساسی با پرداخت یارانه، قیمت چطور افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قیمت کالاهای اساسی با پرداخت یارانه، قیمت چطور افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید