ریل گذاری جدیدی در توسعه آذربایجان غربی باید صورت گیرد

به گزارش وبلاگ یاسی، خبرنگاران/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر مدیریت جهادی و انقلابی در استان، اضافه کرد: با کوشش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر در پی راه چاره مسائل و برون رفت از مسائل اقتصادی هستیم و سعی می کنیم مدل های اقتصادی تازه را وارد چرخه اقتصادی استان کنیم.

ریل گذاری جدیدی در توسعه آذربایجان غربی باید صورت گیرد

محمدصادق معتمدیان امروز 10 آذرماه در ملاقات با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اهمیت و مسئولیت های خطیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تامین منابع مالی طرح ها و پروژه های در حال اجرای استان، گفت: تنها راه برون رفت استان از مسائل موجود، جذب سرمایه گذارهای متعدد در استان و استفاده مناسب از ظرفیت های لجستیکی استان از جمله فرودگاه ها، تجارت مرزی و و خطوط حمل و نقل ریلی و ترانزیتی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر مدیریت جهادی و انقلابی در استان، اضافه نمود: با کوشش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر در پی راه چاره مسائل و برون رفت از مسائل مالی هستیم و سعی می کنیم مدل های مالی نو را وارد چرخه مالی استان کنیم.

وی مطرح کرد: مدیران باید پای کار باشند و به صورت جهادی عمل نمایند و خلاقیت، نو آوری و پیگیری را در راس کارهای خود قرار دهند و ریل گذاری نوی در توسعه استان باید صورت گیرد.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی به عنوان یکی از پیشرانهای پیشرفت در استان ادامه داد: بخش عمده ای از زمینه فرصت های اشتغال و پیشرفت استان در حوزه کشاورزی آذربایجان غربی است که لازم است با توجه ویژه و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در این بخش بتوانیم از این ظرفیت بالقوه برای شتاب بخشیدن به آبادانی و پیشرفت استان بیشتر استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت ماموریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در شناسایی موانع و مسائل پیش روی پیشرفت استان در حوزه های مختلف، مطرح کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان موانع توسعه استان را به صورت مصداقی شناسایی و معرفی کند و در این زمینه استفاده از طرح های پژوهشی دانشگاهی می تواند موثر واقع گردد.

معتمدیان ادامه داد: دوران پر کوشش و پرکاری را پیش رو داریم و نیازمند همراهی همه دستگاه ها و نهاد ها هستیم و امیدواریم بتوانیم با بهره برداری از تمامی ظرفیت های ملی و استانی، ضمن شتاب بخشیدن به فرایند پیشرفت، مسائل مالی را برطرف و زمینه بهبود شاخص های معیشتی مردم را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ریل گذاری جدیدی در توسعه آذربایجان غربی باید صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریل گذاری جدیدی در توسعه آذربایجان غربی باید صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید