مصالح ساختمانی

درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز اطلاع داد.

20 خرداد 1401

مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

رپرتاژآگهی - یونولیت (پلاستوفوم) محصولی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است. این محصول در ایران با نام های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می گردد. در فرآیند فراوری فوم پلاستیکی، گلوله های پلی استایرن منبسط شده پس از یک بار سخت شدن با بخار آب...

16 خرداد 1401

عرضه بیش از 1.5 میلیون تن انواع محصول در بورس کالا

خبرگزاری خبرنگاران-تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز شنبه 7 اسفند ماه میزبان عرضه یک میلیون و 552 هزار و 794 تن انواع کالا است.

14 اردیبهشت 1401

مشترکان پرمصرف برق باید پول مصرف مازاد خود را پرداخت نمایند

خبرنگاران - عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: سقف الگوی مصرف باید به گونه ای مشخص گردد که برای یک زندگی معمولی و مصرف عادی جوابگو باشد و مشترکان پرمصرف برق بایستی پول مصرف مازاد خود را بپردازند.

1 اردیبهشت 1401

فارس قهرمان مرحله نخست رقابت های آفرود کشور شد

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در مصاحبه با خبرنگاران بیان داشت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال 1400 روز آدینه در پیست گود سیمان شیراز برگزار گردید که تیم استان فارس با اقتدار به مقام نخست کشور دست یافت.

22 بهمن 1400

سگ بازیگوش زحمات کارگران ساختمانی را به باد داد!

یک سگ بازیگوش زحمات کارگرانی که در حال سیمان کاری کف حیات یک خانه بودند را بر باد داد.

2 آذر 1400

چطور دیوار پشت تلویزیون را متناسب با نوع دکوراسیون تزیین کنیم؟

دیوار پشت تلویزیون امروزه سبک و تزئینات خاص خود را دارد. با اینکه تغییر در این قسمت کوچک است و هزینه زیادی هم ندارد، ولی تغییر و تحول زیادی در منزل ایجاد خواهد نمود. حتی گاهی اوقات تزیین دیوار پشت تلویزیون آن را به نقطه کانونی منزل تبدیل می نماید. اما این...

15 مرداد 1400

جزئیاتی از فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان در سال 99

معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، برخی از اقدامات اقتصادی صورت گرفته در گروه بنیاد مستضعفان طی سال گذشته را تشریح کرد.

2 خرداد 1400

صنعت احداث و نظام پیمانکاری در آستانه ورشکستگی

صنعت احداث و نظام پیمانکاری در ایران سابقه ای افزون بر نیم قرن دارد. به گواه آمارهای سازمان تامین اجتماعی، این صنعت با 2.2 میلیون نفر پرداخت کننده حق بیمه، بزرگ ترین گروه در میان گروه های شغلی است و با درنظرگرفتن خانوارهای تحت پوشش و همچنین صنایع وابسته،...

1 اسفند 1399

وضع مصرف گاز کشور در مرحله هشدار است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: با افزایش مصرف گاز بخش خانگی، گازرسانی به صنایع محدود می شود و باید سوخت جایگزین (مازوت و گازوئیل) برای آن مصرف شود که همین موضوع می تواند سبب آلودگی های محیط زیستی باشد.

15 بهمن 1399

رضا داوری اردکانی: کرونا یک بیماری پست مدرن است

در هفته های جاری بسیاری از اهل نظر و اصحاب فکر و فیلسوفان دنیا درباره بحران کرونا، علل و عوامل پدید آورنده آن و پیامدهایش بحث کردند.

14 تیر 1399