اخبار سیاسی

واکنش وزیر ارتباطات به ارسال پیامک هشدار زلزله

ایسنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ارسال پیام هشدار زلزله دستور پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین احتمالی را داد.

17 آذر 1401

برنامه نو برای تحقق شهر شیشه ای ، مشارکت مردم در مشخص و اولویت بندی پروژه ها ، توزیع عادلانه اعتبارات و حذف ردیف های تکراری

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تغییر در نحوه بودجه ریزی سالانه شهرداری مرکز خبرداد و گفت: برنامه کلان ما بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی است که تحول بزرگی در فرایند مدیریت، کنترل و نظارت بر بودجه تمام بخش های شهرداری تهران ایجاد خواهد نمود.

12 آبان 1401

نماینده مجلس: آب سد تالوار به همدان رسید، تا روز شنبه بخشی از تنش آبی همدان حل می گردد

امروز 21 مهرماه دقیقاً دوماه است که قطعی گسترده آب در همدان آغاز شده و شهروندان همدانی، ساعات زیادی از روز را با بی آبی دست و پنجه نرم کردند به طوری که در بعضی منطقه ها، قطعی 72 ساعته آب در روزهای ابتدایی به وسیله شهروندان گزارش داده شد و گفته می گردد تا...

22 مهر 1401

خواهر کیم جونگ اون خطاب به رئیس جمهور کره جنوبی: دهانت را ببند!

پس از اظهارات رئیس جمهوری کره جنوبی مبنی بر اینکه کشورش مایل است در ازای خلع سلاح هسته ای کره شاقتصادی، به این کشور کمک اقتصادی کند، خواهر کیم جونگ اون گفت که این رئیس جمهور باید دهان خود را ببندد.

28 مرداد 1401

عوارض آزادراه ها 28 درصد گران شد

عباس بیات سرمدی، مدیر کل آزادراه های کشور گفت: نرخ عوارض آزادراه های کشور که از سال 99 تا به امروز تغییر و ابلاغ نشده بود، امروز با دستور وزیر راه وشهرسازی میانه حدود 28 درصد افزایش یافت.

14 مرداد 1401

زمان عرضه رسپکت بهمن موتور تعیین شد

رسپکت بهمن موتور یک سدان کلاس c است که از طراحی به روزی بهره می برد. شاید بتوان گفت مجذوب کننده ترین قسمت رسپکت بهمن موتور نمای جلوی آن است که در واقع تا حدودی از طراحی های تازه کمپانی پژو الهام گرفته است. طراحیی خشن که جلوپنجره هم به صورت دو تکه طراحی شده...

7 مرداد 1401

تغییر مدیران عامل شرکت های بازرگانی دولتی و امور دام

وزیر جهاد کشاوری در احکام جداگانه ای محسن سلامی را به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام و سید سعید راد را به عنوان سرپرست شرکت بازرگانی دولتی ایران منصوب کرد.

25 تیر 1401

رشد جمعیت سالمندی 3 برابر افزایش جمعیت کشور است

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: سرعت رشد جمعیت سالمندی در جامعه ما بیش از 3 برابر رشد جمعیت است؛ لذا ما دچار جمعیت سالمند هستیم و این شرایط رو به رشد است.

15 تیر 1401

وزیر فرهنگ: مرجعیت مقوله فرهنگ در تصمیم های دولت به تثبیت می رسد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور در گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه با تاکید بر نقش و جایگاه فرهنگ در تصمیمات کشور گفت که در دولت سیزدهم تلاش می شود تا جایگاه اصلی و مرجعیت مقوله فرهنگ در تصمیم های...

29 خرداد 1401

درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده روی کالا ها از امروز اطلاع داد.

20 خرداد 1401

افزایش تعرفه اینترنت مخابرات مجاز اعلام شد

اگرچه افزایش تعرفه بسته های اینترنت مخابرات ابتدا با تکذیب مسوولان روبرو شد اما کمی بعد با قطعی شدن تغییرات اعلام شد که افزایش تعرفه ها در بازه مجاز بوده و تخلفی صورت نگرفته است.

14 خرداد 1401

رشد مالی بدون نفت 5 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است

سخنگوی دولت از رشد 5.8 اقتصاد بدون نفت اطلاع داد و تأکید کرد: دستاورد های مالی به تدریج خود را نشان می دهند.

30 اردیبهشت 1401

دوستی خاله خرسه در فوتبال

کمیته معین شرایط فدراسیون فوتبال در تصمیمی قابل پیش بینی مجوز بازیکنان تیم های بدهکار (استقلال و پرسپولیس) را برای حضور در لیگ برتر صادر کرد تا آماج حملات انتقادی هواداران سرخابی ها قرار نگیرد!

25 اردیبهشت 1401

شانزدهمین جشنواره شعر فجر برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره شعر فجر در بخش های مختلف معرفی شدند.

24 اردیبهشت 1401

ماموریت ضرغامی برای رایزنان فرهنگی

عزت الله ضرغامی اعلام نمود: رایزنان فرهنگی نماینده وزارت میراث فرهنگی، #جهانگردی و صنایع دستی در خارج از کشور هستند و جذب جهانگرد اولویت اول آن ها است.

20 اردیبهشت 1401

شرایط پرداخت وام 500 میلیونی به تعاونی ها

به گزارش خبرنگاران، مسکنی گفت: هر فردی که عضو یک تعاونی باشد و بتواند ضمانت نامه از صندوق توسعه تعاون دریافت کند می تواند با ارائه به بانک های طرف قرار داد وام بگیرد.

8 اردیبهشت 1401

انسولین قلمی گلارژین در کشور رونمایی شد

یک شرکت دانش بنیان با حمایت 50 میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به فراوری انسولین قلمی (گلارژین) در کشور شد.

25 فروردین 1401

ارتقای درک مفاهیم اقتصادی در سطح جامعه را دنبال می کنیم

به همت مرکز پژوهش های اتاق ایران، مراسم رونمایی از کتاب اقتصاد برای سیاست گذاران؛ راهنمایی برای غیراقتصادی ها با حضور مترجم این اثر برگزار شد.

2 اسفند 1400

رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در حالی با درخشش مدعیان مازندرانی به سرانجام رسید که طبق چرخه انتخابی تیم ملی، ترکیب اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا تعیین شد.

27 بهمن 1400

حمل ونقل ریلی به نوسازی لوکوموتیو احتیاج فوری دارد

در حالی که دولت با واردات لوکوموتیو مخالفت می نماید و اعتقاد دارد در داخل ظرفیت فراوری داریم، صنعت حمل ونقل ریلی کشور از احتیاج فوری به تامین لوکوموتیو نو و نوسازی در این حوزه سخن می گوید.

26 بهمن 1400
تعداد: (117)