اخبار مجلس

برنامه نو برای تحقق شهر شیشه ای ، مشارکت مردم در مشخص و اولویت بندی پروژه ها ، توزیع عادلانه اعتبارات و حذف ردیف های تکراری

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از تغییر در نحوه بودجه ریزی سالانه شهرداری مرکز خبرداد و گفت: برنامه کلان ما بازنگری و بهبود نظام بودجه ریزی است که تحول بزرگی در فرایند مدیریت، کنترل و نظارت بر بودجه تمام بخش های شهرداری تهران ایجاد خواهد نمود.

12 آبان 1401

نماینده مجلس: آب سد تالوار به همدان رسید، تا روز شنبه بخشی از تنش آبی همدان حل می گردد

امروز 21 مهرماه دقیقاً دوماه است که قطعی گسترده آب در همدان آغاز شده و شهروندان همدانی، ساعات زیادی از روز را با بی آبی دست و پنجه نرم کردند به طوری که در بعضی منطقه ها، قطعی 72 ساعته آب در روزهای ابتدایی به وسیله شهروندان گزارش داده شد و گفته می گردد تا...

22 مهر 1401

افزایش تعرفه اینترنت مخابرات مجاز اعلام شد

اگرچه افزایش تعرفه بسته های اینترنت مخابرات ابتدا با تکذیب مسوولان روبرو شد اما کمی بعد با قطعی شدن تغییرات اعلام شد که افزایش تعرفه ها در بازه مجاز بوده و تخلفی صورت نگرفته است.

14 خرداد 1401

رونمایی از آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی کشور در حالی با درخشش مدعیان مازندرانی به سرانجام رسید که طبق چرخه انتخابی تیم ملی، ترکیب اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا تعیین شد.

27 بهمن 1400

آنالیز لایحه بودجه سال 1401 کل کشور شروع شد

در جلسه بعدازظهر امروز هیئت وزیران که به ریاست محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، اعضای دولت آنالیز لایحه بودجه سال 1401 کل کشور را در دستور کار خود قرار داده و در مورد تبصره های آن، به بحث و گفتگو با یکدیگر پرداختند.

9 بهمن 1400

تعرفه استفاده از فضا و برق در مراکز مخابراتی تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 326 خود به پیشنهاد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دو موضوع بازنگری تعرفه استفاده از فضا در مراکز مخابراتی و نیز بازنگری تعرفه استفاده از خدمت برق در مراکز مخابراتی را بررسی و تصویب...

6 بهمن 1400

نماینده مجلس: فیلترینگ شبکه های اجتماعی کذب است

نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار اخباری به نقل از وی درباره فیلترینگ فضای مجازی این اخبار را تکذیب و خبر از اقدام قضایی علیه منتشرکنندگان این مطلب داد.

28 تیر 1400

حاجی بابایی: به همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه 1400 توجه گردد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه با تاکید بر ضرورت توجه به بعضی کاستی ها در بودجه 1400 خواهان تبیین همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشکری شد.

21 اسفند 1399

خبرنگاران استاندارگیلان:آیین های دهه فجر بدون شکل گیری تجمعات انسانی باشد

رشت-خبرنگاران-استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به توصیه ها و الزامات بهداشتی در شرایط شیوع کرونا در جامعه گفت: آیین های افتتاح طرح ها و پروژه ها طی دهه مبارک فجر؛ با حضور حداقلی، رعایت کامل دستورالعمل ها و به دور از شکل گیری تجمعات انسانی برگزار گردد....

8 اسفند 1399

خبرنگاران 2 هزار میلیارد تومان در بخش فرآوری سنگ ملایر سرمایه گذاری شد

همدان-خبرنگاران- استاندار همدان گفت: با یاری بخش خصوصی 2 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه فرآوری سنگ شهرستان ملایر اجرا شده است که تا سرانجام دولت بهره برداری می گردد.

24 بهمن 1399

حقوق ماهانه زیر 45 میلیون تومان نجومی نیست

خبرنگاران : دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه سال 98 به حقوق های نامتعارف پرداخته و اعلام نموده است که طبق مصوبات شورای حقوق و دستمزد و دولت، سقف خالص پرداختی ماهانه به مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به 45 میلیون...

22 بهمن 1399

نحوه ارزشیابی دروس کارگاهی هنرستان ها تشریح شد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه انجام آموزش ها و ارزشیابی های مربوط به دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها توضیح داد.

12 بهمن 1399

وام مشروط 70 میلیونی به خانواده&zwnjهای بدون مسکن

دولت در لایحه بودجه سال 1400 برای خانوار های فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم شوند وام 70 میلیون تومانی خواهد داد.

17 دی 1399

خبرنگاران نماینده مجلس: مرزهای آذربایجان شرقی درآمدزا است

تبریز-خبرنگاران- سخنگوی مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای این استان درآمدزا است و نباید مسئولان نسبت به این موضوع مهم غفلت نمایند.

30 مهر 1399

تقویم رویدادهای گردشگری اسفراین تهیه می گردد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: تقویم رویدادهای گردشگری این شهرستان با هدف توسعه و پایداری صنعت گردشگری در دوران پساکرونا در دست تهیه است.

8 مهر 1399

واکنش پلوسی به درخواست ترامپ برای تعویق انتخابات

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار توئیتی به پیشنهاد ترامپ برای تعویق انتخابات واکنش نشان داد.

1 مهر 1399

تنوع فرهنگی باید در سیاست گذاری صنعت گردشگری مدنظر قرار گیرد

رئیس اتاق شهرکرد با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساکنان این استان سفیران فرهنگ، آداب، رسوم و خلاقیت ایرانیان در دنیا هستند و این مسئله مزیت مهمی است که باید در سیاست گذاری حوزه صنعت گردشگری این استان مدنظر باشد؛ چراکه توسعه...

9 شهریور 1399

قدردانی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تلاش های لاریجانی در رفع مسائل فعالان اقتصادی

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی از تلاش های رئیس مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانینی با هدف رفع مسائل فعالان اقتصادی تشکر کرد.

6 مرداد 1399

نامه 3 هزار وکیل به رئیس قوه قضائیه در حمایت از اصلاح آیین نامه وکالت

3 هزار وکیل در نامه ای به رئیس قوه قضائیه، اصلاح آیین نامه وکالت را ناقض استقلال وکیل ندانستند.

16 تیر 1399

چرا دیوان عدالت اداری باید مصوبه دستمزد کارگران را ابطال کند؟ ، قوه قضائیه در برخورد با تعارضات قانونی این مصوبه چه می نماید؟

با توجه به شکایت نماینده کارگران و قشر های مختلف شهروندی نسبت به مصوبه شورای عالی کار، دیوان عدالت اداری موظف است به شکایات رسیدگی کند البته با توجه به تعارض با مواد قانون، قطعا مصوبه باید ابطال گردد، اما آیا این اتفاق می افتد؟

28 خرداد 1399
تعداد: (21)