موبایل، تبلت و گجت ها

واکنش وزیر ارتباطات به ارسال پیامک هشدار زلزله

ایسنا نوشت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ارسال پیام هشدار زلزله دستور پیگیری موضوع و برخورد با مقصرین احتمالی را داد.

17 آذر 1401

ایرانسل بسته ترکیبی تخفیفی برای عید قربان تا عید غدیر داد

ایرانسل هم مانند از بسته ترکیبی هدیه خود برای اعیاد قربان و غدیر رونمایی کرد. این بسته ترکیبی شامل اینترنت موبایل و مکالمه درون شبکه برای تمام مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل قابل خریداری و استفاده است.

3 مرداد 1401

مراسم اپل Unleashed؛ رونمایی از مک بوک های نو (پخش زنده تمام شد)

اپل که در رویداد California Streaming فقط روی معرفی آیفون 13 متمرکز شده بود، رونمایی از مک بوک های تازه خود را به رویداد مستقلی موکول کرد که قرار است دوشنبه 26 مهر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار گردد. در رویداد Unleashed قرار است شاهد مک بوک پروهای تازه اپل باشیم که...

24 تیر 1401

چگونه پیغام های اینستاگرام را به طور اتوماتیک پاک کنیم

حفظ حریم خصوصی از مهمترین دغدغه های کاربران فضای مجازی است. برنامه اینستاگرام به لطف حالت vanish خود این امکان را برای کاربران فراهم نموده است.

16 تیر 1401

سری آنر 70 شاید زودتر از انتظار رونمایی شوند

این طور که به نظر می رسد، آنر می خواهد خیلی زودتر از انتظار از جانشینان سری 60 خود رونمایی کند؛ این گوشی ها که با نام آنر 70 شناخته می شوند، نسل بعدی پرچم داران شرکت چینی به حساب می آیند.

9 تیر 1401

مصالح شاپ مرجع فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

رپرتاژآگهی - یونولیت (پلاستوفوم) محصولی است که از فوم پلی استایرن منبسط شده ساخته شده است. این محصول در ایران با نام های پلاستوفوم و آکاسیف نیز شناخته می گردد. در فرآیند فراوری فوم پلاستیکی، گلوله های پلی استایرن منبسط شده پس از یک بار سخت شدن با بخار آب...

16 خرداد 1401

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفندماه از فردا

پیش فروش بلیت قطار های مسافری برای بازه زمانی اول تا 24 اسفند از ساعت 7 صبح فردا چهارشنبه 20 بهمن شروع می گردد.

29 فروردین 1401

قیمت انواع گوشی هواوی امروز 4 مهر 1400

گوشی موبایل P40 Pro از محصولات بالارده هوآوی است که به اسم یک گوشی همه چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور TOF سه بعدی تجربه ای فوق العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می آورند. دوربین...

15 مهر 1400

رونمایی از لپ تاپ های تازه شیائومی با برند ردمی

کمپانی شیائومی Xiaomi روز سه شنبه 3 اگوست (12 مرداد ماه) از یک جفت لپ تاپ نو سری ردمی بوک RedmiBook خود در کشور هند رونمایی کرد که شامل مدل بالاتر RedmiBook 15 Pro با پردازنده سری 11 اینتل سری H و مدل RedmiBook e-Learning Edition بود که یک لپ تاپ آموزشی ویژه دانش آموزان به تعداد می رود.

20 مرداد 1400

کیف پول الکترونیکی کجا کاربرد عملی دارد؟، امکان اعطای وام زیر3 میلیون تومان با احراز هویت موبایلی

مردم برای دریافت وام های با رقم بالا با مراجعه به بانک، راستا قانونی را طی می نمایند. اما در سرویس وا م دهی خرد، وام های خرد تا 3 میلیون تومان، روی موبایل به سرعت قابلیت اعتبارسنجی و پرداخت دارند و این روش با استقبال بانک ها هم روبرو...

16 تیر 1400

مهم ترین اقدامات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال 99

عضو هیات عامل بانک مسکن مهم ترین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک طی یکسال 99 را تشریح کرد.

21 فروردین 1400

تشخیص کرونا با دانگل تلفن هوشمند

محققان دانشگاه رایس یک دانگل میکروفلوئیدیکی فراوری نموده اند که می تواند وجود کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 را در یک قطره خون آزمایش کند و نتایج آن را پس از اتصال به تلفن همراه نشان دهد.

16 فروردین 1400

چگونه از دانش آموزان در برابر ناهنجاری های فضای مجازی مراقبت کنیم؟

کارشناس آموزش و پرورش گفت: والدین باید دانش و سواد رسانه ای خودشان را ارتقا دهند تا بتوانند در مقابل آسیب ها و ناهنجاری های فضای مجازی، فرزندان خود را حفظ و حمایت نمایند.

19 اسفند 1399

شاسی بلند زامیاد به زودی در بازار ایران عرضه می گردد

شاسی بلند زامیاد به عنوان اولین خودرو سواری این شرکت به بازار عرضه می گردد. این خودرو شاسی بلند 7 نفره از نظر ایمنی، مشخصات و امکانات حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت.

12 اسفند 1399

سرعت اینترنت موبایل در ایران سقوط کرد، پرسرعت ترین ها در جهان

به گزارش خبرنگاران، وب سایت Speedtest.comجدیدترین گزارش خود از سرعت اینترنت کشورهای مختلف دنیا در آخرین ماه 2020 میلادی (دسامبر) را منتشر نموده است.

3 اسفند 1399

جدیدترین شماره نشریات رشد نوجوان و کودک منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره نشریات رشد نوجوان و کودک توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

9 آذر 1399

تصویر ، اپل ماسک هم فراوری کرد؛ فقط مخصوص کارکنان

بنابر گزارش ها شرکت اپل اخیرا دو نوع ماسک برای کارمندانش طراحی نموده است.

3 آبان 1399

با راننده آنلاین تبادل نظر کنید

قابلیت چت داخل اپلیکیشن به نسخه جدید اسنپ اضافه شده است. از این پس، کاربران می توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیغام های خود را به وسیله اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال نمایند. با امکان چت، می توانید از تماس های غیرضروری پرهیز کنید و به راحتی به وسیله خود اپلیکیشن...

12 مهر 1399

همکاری تراشه ساز تایوانی با هواوی چین انتها یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، هواوی به طور رسمی اعلام نموده که گوشی هوشمند میت 40 آخرین تلفن همراه این شرکت است که در فراوری آن از پردازنده های پیشرفته Kirin ساخت تی اس ام سی استفاده شده است.

9 مهر 1399

تنوع فرهنگی باید در سیاست گذاری صنعت گردشگری مدنظر قرار گیرد

رئیس اتاق شهرکرد با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری گفت: ساکنان این استان سفیران فرهنگ، آداب، رسوم و خلاقیت ایرانیان در دنیا هستند و این مسئله مزیت مهمی است که باید در سیاست گذاری حوزه صنعت گردشگری این استان مدنظر باشد؛ چراکه توسعه...

9 شهریور 1399
تعداد: (21)